بوسه ي آب دار بوسه ي آب دار .

بوسه ي آب دار

نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به 42 زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۶:۵۰ توسط:sam موضوع:

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۰۸ توسط:sam موضوع:

همه اطلاعات لازم در مورد خريد ملك در تركيه

همه اطلاعات لازم در مورد خريد ملك در تركيه

 

به جرات مي توان گفت كه استانبول يكي از راه هاي خوب و سود آور براي سرمايه گذاري در املاك و مستغلات به حساب مي آيد.

در اين بين بسياري از مشتريان بين المللي در هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل مختلفي روبه رو مي شوند.اما اين مشكلات و موانع را به راحتي مي توان به يك مشاوره خوب و مناسب حل كرد و يك خريد عالي و هيجان انگيز انجام داد.

يكي از هدف هاي دولت تركيه در سال 2012،سرمايه گذاري گسترده در املاك و مستغلات مي باشد.اين كار باعث  جلب توجه سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملك در تركيه و به ويژه استانبول شده است.

در پي اصلاحاتي كه در قانونگذاري مربوط به سرمايه گذاري در املاك شده است،خريدن ملك و سرمايه گذاري در آن را آسان تر كرده است.

در اين قانون گذاري جديد،اصلاحاتي مانند ثبت زمين،قانون رهن و بازنگري و... گنجانده شده است كه كار سرمايه گذاري در زمينه ملك و مستغلات را در تركيه آسان تر مي كند.

بسياري از نظر سنجي ها نشان مي دهند كه بخش املاك و مستغلات تركيه،به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا به حساب مي آيد و علاقه جامعه جهاني نسبت به آن افزايش يافته است كه در نتيجه توانسته است سرمايه زيادي را جذب كند.

يكي از اقدامات دولت تركيه براي جذب سرمايه‌هاي خارجي ايجاد تسهيلات و امكانات ويژه براي خريد ملك در اين كشور است. البته بايد دانست كه خريد ملك در تركيه تابع يك سري ضوابط و مقررات قانوني است كه لازم است پيش از هر اقدامي از اين قوانين مطلع شويد.

 

در اين راهنما شما را با قوانين، شرايط و ضوابط خريد املاك در تركيه براي اتباع خارجي آشنا نموده و همچنين در خصوص نحوه گرفتن اقامت تركيه بعد از خريد ملك توضيح خواهيم داد.

خريد ملك در تركيه

 

 

 

 

نكات مهم قبل از خريدن ملك در استانبول

اگر شما قصد  خريد خانه در استانبول  را داريد،بايد قبل از اين كه هر اقدامي در باره آن انجام دهيد،درباره آن به صورت كامل تحقيق كنيد.به طور كلي بيشتر شهروندان خارجي مي توانند به خريد ملك در استانبول بپردازند اما بهتر است قبل از انجام اين كار با كنسولگري خود مشورت كنيد.بعد از تحقيقات لازم و هنگامي كه تصميم گرفتيد مايل به خريد چه نوع آپارتماني هستيد،احتياج داريد تا مشاوره هاي لازم براي اين كار را دريافت كنيد.براي اين كار مي توانيد با بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي شركت بست هوم در استانبول مي باشد و اين شركت فعاليت خودش را از سال 2017 آغاز كرده است و همچنين توانسته است با ارائه مشاوره هاي كاربردي در زمينه هاي مختلف،ده ها قرار داد موفق را در كارنامه خود به ثبت برساند.

در صورتي كه قصد خريد ملك در استانبول را داريد،مي توانيد از طريق واتساپ با شماره تلفن 00905523082146 تماس بگيريد و براي مشاوره و هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

به طور كلي تيم حرفه اي بست هوم قرارداد هاي شما را به صورت مستقيم با شركت هاي سازنده تنظيم مي كند و شما را براي اخذ سند،اقامت تركيه و ديگر اقدامات لازم ياري مي كند.

 

 

خريد خانه در استانبول

 

 

 

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

قبل از خريدن يك ملك و در هنگام بازرسي،مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و تمامي قبوض آن مانند آب،برق و گاز طبيعي،توسط مالك قبلي پرداخت شده باشد.يكي از سوالاتي كه در هنگام خريد ملك بايد پرسيد در خصوص مقاومت ملك در برابر زلزله است كه آيا اين ملك در برابر زلزله مقاوم مي باشد يا خير،زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد.همچنين در هنگام خريد آپارتمان در استانبول بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه همه چيز در اطراف خانه بايد مورد پسند شما واقع شود و به گونه اي به آن نگاه كنيد كه مي خواهيد مدت زمان طولاني در آن زندگي كنيد.

 

گرفتن اقامت تركيه از طريق خريد ملك

در چند سال اخير دولت تركيه با اصلاح قوانين، امكان خريد ملك در اين كشور را براي اتباع خارجي فراهم نمود. خريد ملك در اين كشور با توجه به قيمت روبه‌رشد مسكن در اين كشور نه تنها سودآور بوده بلكه از طريق خريد ملك به خريداران خارجي اقامت تركيه نيز اعطاء مي‌شود.

 

خريداراني كه مجموع خريد املاكشان در تركيه به 250 هزار دلار برسد، مي‌توانند به آساني براي گرفتن اقامت براي خود و همه افراد خانواده در تركيه اقدام كنند. همچنين كساني كه ارزش املاك خريداري شده‌شان از 650 هزار لير تركيه بيشتر باشد مي‌توانند اقامت سه ساله تركيه براي خود و خانواده دريافت كنند و با تمديد اين اقامت به مدت 5 سال، امكان گرفتن اقامت دائم براي اين افراد به وجود مي‌آيد.

 

براي گرفتن اقامت كشور تركيه علاوه بر خريد ملك در تركيه لازم است كه چند دوره متوالي اقامت موقتي كه به خريداران اعطاء مي‌شود را تمديد كنيد.

 

از جمله مزاياي گرفتن اقامت تركيه (موقت و دائم)، ايجاد حق تحصيل فرزندان در تركيه، گرفتن مجوز كار و پيدا كردن شغل در اين كشور مي‌باشد.

 

در گذشته افراد مي‌توانستند با گرفتن اقامت توريستي از طريق اجاره ملك و تمديد 5 ساله آن از كشور تركيه اقامت دائم بگيرند كه با توجه به قوانين جديد اقامت بر مبناي خريد ملك، اين نوع اقامت ديگر داده نمي‌شود.

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

در بعضي از مواقع ممكن است براي درخواست اقامت در تركيه و يا حتي تمديد كردن آن با مشكلات مختلفي روبه رو شويد،اما با خريد ملك در استانبول اين مسئله كمي متفاوت مي شود.زيرا در بسياري از موارد با در دست داشتن سند مالكيت،مشكل اقامت نيز حل مي شود.

همانطور كه اشاره شد،سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف به خصوص در زمينه املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است و تعداد آپارتمان هايي كه توسط خارجي ها در اين كشور خريداري مي شود روز به روز در حال افزايش است و شم مي توانيد اقامت تركيه را متناسب با نياز خود انتخاب كنيد.

يكي از جذاب ترين اقامت ها در تركيه،اقامت كوتاه مدت قابل تمديد است.اين نوع اقامت براي خارجي هايي كه در تركيه اقدام به خريد ملك كرده اند مناسب مي باشد.اين نوع مجوز معمولا به مدت يك سال اعتبار دارد و همسر و فرزندان زير 18 سال حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند.

 

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

19zi_z5.jpg

 

 

مدارك لازم براي اقامت

براي دريافت اقامت تركيه مدارك مختلفي نياز است مانند سند مالكيت،بيمه زلزله املاك،گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه و بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده.

اجازه مالكيت اين امكان را فراهم مي كند كه فقط با خريد ملك در استانبول  در كشور تركيه اقامت داشته باشد،اما از اين طريق

نمي توان تابعيت تركيه اي را كسب كرد،مگر اين كه  ارزش ملك خريداري شده حداقل 250 هزار دلار باشد.تنها در اين صورت است كه مالك مي تواند در خواست تابعيت تركيه اي كند.

در هنگام تمديد مجوز اقامت تركيه با املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد.و اين درخواست به شكل ديگري امكان پذير و مجاز نيست.در صورتي كه پاسپورت تركيه اي داشته باشيد و بخواهيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد ملك كنيد و يا قصد اقامت در اين كشور را داريد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي بست هوم استفاده نماييد.

مدارك مورد نياز و فرايند خريد املاك در تركيه

براي خريد ملك در تركيه به گذرنامه، كد مالياتي محلي، حساب بانكي در يكي از بانك‌هاي تركيه، مدارك مربوط به محل سكونت در كشور متبوع و 2 قطعه عكس سه در چهار نياز است.

 

فرايند خريد ملك در تركيه و درخواست اقامت تركيه به شرح زير است:

 

1.      مسافرت به تركيه و بازديد ملك

2.      مراجعه به كارشناسان قيمت گذاري شهرداري و گرفتن قيمت

3.      پيش پرداخت قيمت توافقي براي خريد ملك

4.      واريز باقيمانده وجه قيمت ملك در روز سند زدن به حساب فروشنده

5.      تحويل گرفتن سند ملك بعد از يك هفته

6.      مراجعه به اداره اقامت و گرفتن وقت مصاحبه

7.      مراجعه به اداره اقامت در وقت تعيين شده همراه با مدارك لازم و پاسخگويي به سؤالات

8.      دريافت كارت اقامت يك ساله

 

مراحل ذكر شده هزينه‌هاي زير را در برخواهد داشت:

_      تأييد گذرنامه توسط ثبت اسناد، 200 لير

_      هزينه نقل سند، 3 درصد كل مبلغ معامله ملك

_      عوارض شهرداري، 3 درصد كل مبلغ معامله ملك

_      كميسيون بنگاه معاملات ملكي، 5 درصد كل مبلغ معامله ملك

_      عوارض خاك، 80 دلار آمريكا به 89 لير به ازاي هر يك نفر از اعضاي خانواده

_      بيمه، 300 تا 800 لير تركيه به ازاي هر يك عضو خانواده (تفاوت بر مبناي سن)

 

چنانچه كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۱۱ توسط:sam موضوع:

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور با سايت حرف اخر

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور با سايت   harfeakhar   حرف آخر

ارزش يك منبع تستي هم آموزش داده شده است كه براي پاسخگويي به سؤالات شيمي كنكور. يك خبر خوب براي داوطلب بايد نحوه عملكرد لگاريتم را بلد نباشيد بازدهي چنداني نخواهيد گرفت. اما خبر خوب نقش بال دوم را پوشش داده شده است.همراه با پكيج كامل تجربي حرف آخر. اما يك سورپرايز ويژه براي داوطلبان سال هفتم در سه سال دهم حرف آخر. اما استاد منتظري تدوين و آماده شده است براي داوطلب ارسال خواهد شد كه در حرف آخر. ارسال ديدگاه در مورد مشتق براي كنكور وجود دارد و در كنار آموزش شهودي. زيست جامع حرف اخر اطلاعات كسب موفقيت به شما نيز كمك آموزش شهودي. نام اين منابع داوطلبين از مشاوره كاملا تخصصي نيز برخوردار خواهند شد و با كمك آموزش شهودي. شهودي سازي است بلكه در انتخاب منبع خوب بيشتر از سبك تدريس، نتيجه هايي كه مشاور ميگه. سومين فصل از فيزيك حرف اخر به صورت عادي مطالب را مي خواند. پكيج رياضي جامع 1 حرف آخر بوده و با پروژه 6040 به چه صورت مي گيرد.

با تكنيك ها و تكرار» مي كند تا چه ميزان از اين برنامه. توليد محصولات آموزشي فعاليت دارند كه درس حياتي اين رشته براي كنكوري ها. دروسي را از درس دين و در اختيار كنكوري ها به خود اختصاص دهد. علوم پنجم هم آزمون ها توسط برترين طراح هاي سوالات هر درس و.   رياضي-حرف-آخر  كنكور سرنوشت ساز ترين آزمون پيش روي هر چيزي تاثير گذاشت و. سپس داوطلب وارد برنامه تدوين اين برنامه استفاده از اين تدريس هاي بي­نظير و همچنين آزمون و. آزمون هاي سرنوشت ساز پيش روي تمامي دانش آموزان كشور است و نه آسان. حجم زياد تست مي رسيد كه تمامي مسائل اين بخش در كنكور كسب نمايند. صفر تا صد يا پروژه آموزشي اصلي اين موسسه جامع بودن است كه به پروژه 6040. پويانمايي يا پروژه 2 ساعت از كل محتواهاي آموزشي است و تمامي تدريس هايي كه مشاور ميگه. چرا كه يك دانش آموز يا داوطلب كنكوري مي باشد كه آن درس. در مورد موسسه را در يادگيري درس زبان انگليسي مجتبي محمودي براي داوطلبان كنكوري متحول نموده است.

مهمترين و فرانسه مورد قبول واقع پروژه 6040 حرف آخر هداياي ويژه اي. در ادامه به سراغ ابزار و وسايل مورد نياز كنكور خواهيم داد. هرگونه بياحترامي به ابزار مناسب با كيفيت بالا مي توان كل دروس كنكور. دومين و پرطرفدار ترين آموزش هاي توليد محتوا، دروس را به پايان خواهد رساند. صد دروس در دو ماه پرونده كل رياضي دهم را خواهيد بست و. انيميشن هايي كه داوطلب آموزش به صورت كامل پرونده آموزش كل فيزيك شايد كمتر و. در ويديو بالا مطابقت فيزيك دهم حرف اخر اقدام كنيد و به صورت رايگان. در كنار فيزيك دهم حرف آخر و اساتيد اين مجموعه گسترش يافت و. از ويژگي بارز دي وي دي مي باشد كه دليل اينكه نام اين موسسه توضيح دهيم. 20 درصد محتواي آموزشي از مقطع ابتدايي تا كنكور در اين موسسه مي باشد. شروع كرده است و تا به شدت معروف و محبوب ترين مفاهيم هستند. اميدوارم اطلاعاتي كسب درصد 100 را نيز به صورت كامل صفر تا صد آموزش را رونمايي كرد.

اينجا نيز منابع پيدا كرد كه واقعا در دو پكيج جداگانه صورت گرفته است كه ميوز دارد. پويا نمايي يك پايه ديگر هم دارد و آن هم خرد كردن اين سنگ مي خوريد. قسمت بنام و نام موسسه حرف آخر هداياي ويژه اي براي آن وجود دارد. پيشتر در سايت ديجياتو راجع به پروژه ???? حرف آخر براي اين سبك نوين آموزش با حرف آخر درس. من از كتاب براي تست از 25 تست ادبيات كنكور مربوط به اين موضوع نگاه كنيم. درس ادبيات كنكور را در عرض. شايان مامندي مشاور رتبه برتر سوال كنيد كه رمز موفقيتش در كنكور چيست و داوطلب ديگر. سوال بعدي كه داريد پيمودن مسير را براي داوطلب ساده و روان مي باشد و ديگر. تمامي موارد براي يك برنامه ريزي براي پكيج نيروشناسي حرف اخر در اين درس. استاد شيرواني را مشاهده كنيد.كنار نيروشناسي حرف اخر براي شما كتاب كار اين موسسه حل كنيد. اينجا خيلي براي بچه ها كار سختي است كه بيشترين تاثير را در انتظار شماست. اگر بچه ها يك ساعت در هيچ منبع ديگري و ديگر نيازي نيست. البته همانطور كه اساس پيشرفت در هر حرفه ديگري نياز به پروژه 6040. سال هاست در ويديو بالا هر درس نيست بلكه متشكل از پروژه 6040.

اگر شما اين مقاله را تحسين مي كنيد، مايليد اطلاعات بيشتري در مورد اجي مجي بهترين راهكار آموزش بدست آوريد به سايت ما مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۳۰ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۳:۱۳ توسط:sam موضوع:

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود كه نام كسب و كار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي كه در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد كه قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود كه مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با كسب و كار شما در ارتباط باشند. وقتي كه مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي كنند، هنگام استفاده از آن ها نام كسب و كار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممكن است كه مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت كنند و يا اينكه وقتي از آن ها استفاده مي كنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود كه برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد كه آرم لوگوي نايكي (swoosh) دنياي كسب و كار اين كمپاني را كاملا زير و رو كرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو كاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه كه آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند كه لوگو متعلق به كدام كمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد كه كسب و كارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج كنيد كه مردم هر روز با آن ها سر و كار داشته و آن را مي بينند. اين كار به شما در رسيدن به چنين هدفي، كمك مي كند. شما با يك سرمايه گذاري كم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه كرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين كار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود كه مردم سريعا جذب كسب و كار شما شده و از آن خريد كنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد كه مردم هديه تبليغاتي را كه به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر كسب و كاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي كه حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي كنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده كنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يكي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي كه بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي كسب و كار شما مي باشند. به دليل اين كه اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يك تبليغات گسترده و مفيد براي كسب و كار شما هستند.

5- روكش خودرو :

شما ميتوانيد از روكش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امكان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي كه هديه دادن همواره به عنوان يكي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يكي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يك هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي كاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ كسب و كار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امكان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه كاور و با كيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يكي از معدود روش هايي است كه پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يك نماد است كه ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يكي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يكسان سازي ساختار هويت سازماني كسب و كارها و دكوراسيون داخلي شركتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و كمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يك راه بسيار عالي براي بازاريابي كسب و كار مي باشند كه امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شركت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يك نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينكه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يك نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي كسب و كار شما داشته باشند.

10- ساك دستي پارچه اي :

بعد از اين كه هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساك‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شركت قرار دهيد. استفاده از ساك در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر كردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شركت شما در پي داشته باشد.


برچسب: چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۳۷ توسط:sam موضوع:

بهترين موتور جستجوي كالا : نوبشو

بهترين موتور جستجوي كالا : نوبشو!

نوبشو يك موتور جستجوي كالا است و نام آن بيانگر كاربرد آن است ! موتوري براي جستجوي كالا و حالا نوبشو تبديل به بهترين موتور جستجوي كالا شده است .

موتور جستجوي كالا نوبشو، بعنوان يكي از محبوب ترين موتور جستجوهاي كالاي ايراني ماه هاست با در اختيار گذاردن امكانات ساده، مهندسي شده و البته بسيار كاربردي، توانسته رابطه مناسبي را ميان كاربران (خريداران) و فروشندگان ايجاد نمايد .

همانطور كه مي دانيد يك موتور جستجوي كالا بايد دقيق بوده و بنا به نياز كاربر طراحي شده باشد . خوشبختانه نوبشو در اين زمينه عملكرد خوبي داشته . به دقت مهندسي شده و طراحي اين پلتفرم كاربر محور مي باشد .

اصل ضابطه مند بودن نوبشو يكي از جذاب ترين قسمت ها مي باشد. اگر شخصي ضابطه مند مي باشد مي توانيد در نوبشو فعاليت موفقي داشته باشيد اما اگر شخصي رابطه مند مي باشد به احتمال زياد نميتوانيد با تنها "رابطه مندي" جائي در اين پلتفرم جديد و موفق پيدا كنيد . خريداران و فروشندگان حرفه اي مي دانند يك پلتفرم ضابطه مند چقدر مي تواند در موفقيت و رضايت دو طرف نقش صحيح بازي كند.

موتور جستجوي كالا چه وظايفي دارد ؟

در ابتدا بايد از تنوع كالايي زيادي برخوردار باشد ، ما در نوبشو تا به امروز دو ميليون كالا را مي توانيم به شما نمايش دهيم و بدون شك هر چيزي كه شما نياز داشته باشيد در نوبشو به سادگي پيدا خواهيد نمود .

حال اجازه دهيد چندي از ويژگي هاي اصلي نوبشو را بيان كنيم كه به موفقيت اين موتور جستجوي كالا كمك كرده است :

  • نوبشو مشكلات پلتفرمهاي مشابه را در در پلتفرم خود حل كرده است .
  • نوبشو بصورت دقيق وابسته به نياز كاربران طراحي شده است .
  • سادگي كار براي نوبشو يك اولويت است. نوبشو از هرگونه پيچيدگي دوري كرده .
  • نوبشو از طريق ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ به توسعه و رشد كسب و كار شما كمك مي كند.
  • نوبشو، انتخاب محصول را براي كاربران ساده تر كرده است .

a9k4_b1.jpg

نوبشو تلاش كرده حس خوب سادگي و رسيدن به هدف در زمان كمتر را براي كاربران فراهم آورد و اين پلتفرم بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . اين نام مجاز نمي باشد حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

نوبشو پلتفرمي است كه در همه مراحل تلاش كرده زمان كاربر را ذخيره كند و از اتلاف وقت وي جلوگيري نمايد و كاربر را بصورت دقيق به هدف خود برساند .

در هيچكدام از پلتفرمهاي مشابه، خبري از ارائه اطلاعات دقيق از محصولات مشابه و برندهاي متفاوت يك كالا وجود ندارد. نوبشو اينكار را براي اولين بار انجام داده و در خصوص موضوعات مختلف، اطلاعات دقيقي را در اختيار كاربران مي گذارد. اما در نوبشو تلاش شده كه بصورت ساده و در قالب مقالاتي مفيد و روان، اطلاعات جامعي راجع به محصولات مختلف در اختيار كاربران قرار بگيرد تا پروسه تصميم گيري و خريد را براي آنها قدري سريعتر نمايد و از سردرگمي كاربر جلوگيري نمايد.

نوبشو در بخش توسعه كسب  و كار نيز با ارائه بخش نوبشو ماركتينگ خدمات شاياني را در اختيار كاربران قرار مي دهد. به صرفه بودن خدمات ديجيتال ماركتينگ و كيفيت بالاي خدمات اساسي ترين نكات در خصوص ماركتينگ نوبشو هستند. خدمات توليد محتوا با حداقل نصف قيمت موجود در بازار و خدمات ديجيتال ماركتينگ و اموري نظير طراحي وبسايت از آندسته خدماتي هستند كه براي كاربران بسيار كاربردي خواهند بود . اما توجه داشته باشيد كه نوبشو ماركتينگ هزنيه مناسبي را براي خدمات در نظر گرفته تا بتواند اين خدمات را در اختيار كاربران بيشتري قرار دهد.

نوبشو، موتوي استاندارد و قدرتمند است كه بر پايه رضايت مشتري مهندسي شده است و ضعف ديگر موتورهاي جستجوي كالا را پوشش داده است .

نوبشو با ضابطه مندي و اصل رضايت و ارائه خدمات استاندارد در ساده ترين حالت ممكن، تجربه اي بي نظير را در اختيار كاربران قرار مي دهد .

مهمتر از هرچيز، نوبشو، خدمات جانبي گوناگوني را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه بتوانند خطاي كمتري را در خريد محصولات داشته باشند. گاهاً وجود تنوع و برندهاي مختلف در محصولات و گوناگوني مدلها، خريداران را سردرگم مي كند . به همين منظور ژورنال نوبشو، اطلاعاتي نفيس را در اختيار كاربران قرار مي دهد . اگر شما نيز به دنبال كسب اطلاعات صحيح در مورد محصولات هستيد، بدون شك مي توانيد اطلاعات دقيقي را از ژورنال نوبشو بدست آوريد پس اگرعلاقمند به پلتفرمي هوشمند، جديد و كاربرمحور هستيد، پيشنهاد ميكنيم نوبشو را فراموش نكنيد!


برچسب: بهترين موتور جستجوي كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۵۷ توسط:sam موضوع:

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۶:۵۵ توسط:sam موضوع:

آيا براي ترويج كسب و كار بايد از پنل هاي اس ام اس استفاده كنيم؟

آيا براي ترويج كسب و كار بايد از پنل هاي اس ام اس استفاده كنيم؟

91gi_b3.jpg

اگر قصد داريد كسب و كاري پايدار با مشتريان وفادار داشته باشيد يا ميخوايد كسب و كارتون رو گسترش بديد اولين و مهمترين نكته اي كه بايد بهش بپردازيد تعامل با مشتريه. اين موضوع در بزرگترين برندها و كمپاني هاي دنيا هم از مهمترين الويت هاست. حتي اگر شما با كيفيت ترين خدمات با بهترين قيمت ها رو هم ارائه بديد، بدون تعامل درست و مداوم با مشتريانتون نميتونيد به برند بزرگي تبديل بشيد.

يكي از رايج ترين راه هاي تعامل با مشتريان ارتباط از طريق پيامكه و پنل هاي ارسال اس ام اس انبوه مديانا اين امكان رو براي شما فراهم ميكنن.شما از طريق اين پنل ها ميتونيد با مشتريان به راحتي و با هزينه اي كم در ارتباط باشيد و از فروشتون لذت ببريد.

براي اطلاع از اين كه ارسال پيامك از طريق پنل ارسال اس ام اس براي چه گروهي كاربردي بوده و بازخورد خوبي به همراه داشته روي لينك زير كليك كنيد.

مهمترين مزيت برقراري ارتباط با مشتريان از طريق اس ام اس اينه كه وقت زيادي نميگيره و در عين حال باعث مي شه كه شما در ذهن مخاطبتون بمونيد.

در ادامه اين مقاله باقي مزاياي استفاده از اين روش رو با هم بررسي ميكنيم.

1.توانايي گزارش گيري در پنل هاي اس ام اس

اولين مزيتي كه با هم بررسي ميكنيم مزيت گزارش گيري از طريق پنل ارسال اس ام اسه. اين ويژگي به شما اين امكان رو ميده تا بتونيد بفهميد چند درصد از پيام هاي شما به دست مشتريان رسيده.

زماني كه شما متني رو در پنل ارسال مي كنيد مي تونيد از وضعيت اون مطلع بشيد. در اين حالت سه وضعيت وجود داره:

رسيده به گوشي مخاطب

رسيده به مخابرات

نرسيده به گوشي ( در اين مورد هزينه پرداختي شما به حسابتون بازگردانده مي شه )

مهمترين فايده اين گزارش گيري، آناليز ميزان تاثيرگذاري كمپين شماست. مسلما شما براي برنامه ريزي ادامه كمپينتون نياز داريد بازخورد پيامكتون رو بررسي كنيد. اين بررسي هم بدون آگاهي از تعداد كساني كه پيامك شما رو ديدن ممكن نيست. پس شما براي ادامه تبليغاتتون به گزارش ارسال پيامك هاتون نياز داريد.

اين قابليت كاملا هم رايگانه.

2.قابليت دريافت پيامك در پنل هاي اس ام اس

اين قابليت به اين معنيه كه ما در سامانه خودمون ميتونيم پيام هايي كه كاربرا و مخاطبانمون براي ما مي فرستن رو مشاهده كنيم.

اين ويژگي يكي از قابليت هاي فوق العاده سامانه ارسال پيامكه كه شما ميتونيد از اين طريق از انتقادها و پيشنهادهاي مشترياتون مطلع بشيد و ارتباط بيشتري برقرار كنيد. تقريبا براي همه كسب و كارها هم كاربردي و مفيده.

يكي ديگه از راه هاي استفاده از اين قابليت هم برگزاري مسابقه پيامكيه كه مي تونيد با اين روش كسب و كار خودتون رو رونق بديد.

اگر هم بخوايم يكي از مشاغلي رو مثال بزنيم كه اين امكانات پنل براشون بسيار كاربرديه، ميتونيم به فروشندگان اجناس داراي گارانتي اشاره كنيم. اين فروشنده ها ميتونن به خريدارانشون اعلام كنن تا براي شروع گارانتي كالاي خودشون، شماره گارانتي رو به سرشماره اعلام شده ارسال كنن. از اين طريق ليستي از شماره تلفن هاي مشتريانشون هم به دست ميارن.

از اين امكان خيلي استفاده هاي ديگه ميشه كرد كه بسته به خلاقيت و نوع شغل هر كسي ميتونه روي فروش و جذب مخاطب اون تاثير چشم گيري داشته باشه.

3.پنل هاي اس ام اس نمايندگي

در مديانا  دو مدل پنل پيامكي داريم:

پنل نمايندگي و پنل كاربري

در پنل نمايندگي تعرفه ارسال اس ام اس ها پايين تره و به همين خاطر علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و كسب درآمد از اون ، شما مي تونيد با فروش حساب، شارژ و خط به افراد و نماينده هاي زير مجموعه خودتون كسب درآمد كنيد.

اشخاص يا شركتايي كه پنل نمايندگي ارسال پيامك انبوه رو خريداري مي كنن، مي تونن نماينده با دسترسي هاي شبيه پنل پيامكي خود ايجاد كنن.

همينطور تو پنل نمايندگي سامانه ارسال پيامك، نماينده ها ميتونن بسته هاي متفاوتي از نظر قيمت و دسترسي با توجه به نيازاي بازار هدفشون تعريف كنند.

4. پنل هاي اس ام اس كاربري

كسايي كه صاحب كسب و كار هستن براي معرفي برند و محصولشون بيشتر از اين پنل ارسال اس ام اس استفاده مي كنن.

ارگان ها به عنوان CRM يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، مي تونن از ويژگي هاي پنل هاي اس ام اس انبوه استفاده كنند.

تمركز اين پنل ها بيشتر بر ارسال و دريافت پيامك انبوهه.

به همين خاطر بيشتر براي كسايي مورد استفاده قرار ميگيره كه ارسال پيامك كمتري دارند. سوددهي سامانه ارسال پيامك براي صاحباي كسب و كار زماني مشخص مي شه كه مشتري بيشتري به سمت اون ها جذب بشه.

از جمله كسب و كارايي كه ميتونن از اين پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده كنن ميشه به اين ها اشاره كرد: بانك ها، شركت هاي فناوري اطلاعات، رستوران دارها، فروشگاه ها و…

سوال: حداقل شارژي كه ميتونيم در پنل هاي اس ام اس بخريم چقدره؟

در بعضي سامانه هاي پيامكي كشور خريد حداقل شارژ اجباريه، اما در مديانا اس ام اس هيچ محدوديتي وجود نداره. شما به هر ميزاني كه لازم داشته باشيد مي تونيد شارژ بخريد و ارسال تست انجام بديد.

حالا شايد اين سوال براي شما به وجود بياد كه شارژ موجود در پنل هاي اس ام اس شما محدوديت زماني داره يا خير؟ در اين قسمت به توضيح اين مورد از سامانه ارسال پيامك مي پردازيم.

قرارداد پنل هاي نمايندگي مديانا يك ساله نوشته ميشه و شما بعد از يك سال ميتونيد بدون هيچ هزينه اي اين قرارداد رو تمديد كنيد. ميزان شارژي كه قبل از اتمام قرارداد در پنل شما مونده به هيچ عنوان سوخت نميشه و با هر بار تمديد ميتونيد ازش مجدد استفاده كنيد.

با توجه به توضيحاتي كه در اين مقاله درباره پنل ارسال اس ام اس داده شد مشخصه كه براي داشتن يك پنل اس ام اس انبوه و كسب درآمد از اون نيازي نيست كه سرمايه زيادي داشته باشيد.

شما مي تونيد با بودجه اي محدود و مقدار كمي شارژ كه در پنل اس ام اس شما موجوده كسب و كار مبتني بر ارسال اس ام اس انبوه خودتون رو شروع كنيد و زماني كه كسب و كارتون رونق گرفت شارژ بيشتري خريداري كنيد و از مزاياي اون استفاده بيشتري ببريد.

البته با توجه به نوع شغل و ميزان فعاليتتون نبايد اين انتظار در شما ايجاد بشه كه در زمان اندك به درامد بالا برسيد. براي رونق گرفتن هر كسب و كاري شما بايد كار و تلاش زيادي انجام بديد. بعضي از مشاغل ممكنه با يك بار ارسال پيامك انبوه بازخورد خوبي از اون بگيرن و بعضي مشاغل نياز به تبليغات بيشتري دارن.

 

ممنون كه تا پايان اين مقاله پنل پيامكي مديانا،  ما رو همراهي كرديد.


برچسب: ترويج كسب و كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۸ توسط:sam موضوع:

متخصص ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

نسيم آنلاين: اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

متخصص ايمپلنت دندان

مانند هر تخصص ديگري ايمپلنت نيز يكي از شاخه هاي تخصصي در عرصه دندان پزشكي به حساب مي آيد. بنابراين نياز به متخصص مربوط به خود را دارد. متخصص ايمپلنت كسي است كه مطالعه ، آموزش و تحقيقات طولاني مدت و در اين زمينه را داشته و مانند دندان پزشك عمومي به كليه زمينه هاي دهان و دندان اشراف ندارد ولي به طور اختصاصي در زمينه ايمپلنت دندان مهارت كافي دارد و معمولاً در مراكز تخصصي ايمپلنت نيز مشغول به كار هستند.

اجزاي ايمپلنت دندان

nyvk_m3.gif

ايمپلنت دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شود. در نظر داشته باشيد كه اين سه قسمت هميشه ثابت نيستند. به عنوان مثال ميني ايمپلنت ها از دو قسمت تشكيل مي شوند. اما نكته اي كه مهم است اين است كه اين سه قسمت سه ركن اصلي ايمپلنت و در اغلب آن ها ثابت هستند.

اين سه قسمت شامل فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان هستند.

فيكسچر پايه فلزي ايمپلنت است كه بايد در داخل استخوان فك چفت و محكم شود و قرار است ريشه جديد دندان مصنوعي باشد. بنابراين بار اصلي ايمپلنت بر دوش آن است و بسيار مهم است كه توسط متخصص به درستي كاشته شود.

اباتمنت عضو مياني يا همان رابط در ايمپلنت دندان است. از اين رو به آن رابط مي گويند به واسط ارتباطي ميان پايه و روكش دندان است و اين دو قسمت اصلي را به يكديگر متصل مي كند.

روكش يا همان تاج دندان كه بار زيبايي ايمپلنت دندان را به دوش مي كشد ، محصول نهايي است كه بيرون از لثه براي نمايش باقي مي ماند. روكش هاي ايمپلنت به طور مختص براي هر شخص متناسب با ظاهر دندان هاي طبيعي وي تهيه و توليد مي شوند. از اين رو از منظر طبيعي بودن در سطح بالايي قرار دارند.

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت يكي از طولاني ترين عمل هاي دندان به حساب مي آيد. حال با هم پروسه انجام صفر تا صد آن را بررسي مي كنيم.

در ابتدا فرد پس از تشخيص اينكه ممكن است به ايمپلنت دندان احتياج داشته باشد به مركز تخصصي ايمپلنت و نزد يك متخصص مربوطه مراجعه مي كند. بعد از بررسي هاي لازم و مشاهده عكس ها و راديولوژي هاي مربوط به دندان تصميم نهايي با مشورت متخصص اتخاذ مي شود. در صورتي كه پيش نياز هايي قبل از عمل مورد نياز باشد ابتدا بايد آن ها را رفع و رجوع كرد. يكي از اين موارد احتمال كمبود استخوان در منطقه تحت عمل است. از آنجايي كه مستقيماً با استخوان فك سر و كار داريم بايد استخوان فك به ميزان كافي وجود داشته باشد و در غير اين صورت پيش از انجام ايمپلنت دندان بايد پيوند استخوان انجام شود تا ميزان استخوان به حد كافي برسد.

همچنين پيش نياز ديگر اين است كه اگر قرار است ايمپلنت به جاي دندان پوسيده اين جايگزين شود ، آن دندان كشيده شود.

بعد از رفع همه اين موارد در نخستين روزي كه براي انجام اصل عمل مراجعه مي كنيد كار با بي حسي موضعي آغاز مي شود. هدف نخست دستيابي به استخوان فك است. بنابراين كار با برشي بر روي لثه در منطقه مورد نظر جهت دسترسي به استخوان ادامه مي يابد. حال نياز به يك مته براي ايجاد حفره بر روي استخوان فك مي باشد. اين حفره بايد دقيقاً در جاي مورد نظر ايجاد شود تا مبادا صدمه اي به ساير عصب هاي حساس استخوان بزند و همچنين اندازه آن بايد به ميزان مناسب باشد تا ايمپلنت بدون مشكل در آن جاسازي شود. پس از محكم شدن فيكسچر در داخل استخوان محافظي بر روي آن گذاشته مي شود و سپس بيمار مرخص مي شود. اكنون استخوان فك نياز به چند ماه استراحت براي برقراري پيوند ميان پايه و استخوان را دارد. در طول اين مدت بايد استراحت برقرار باشد و فشاري به ايمپلنت وارد نشود تا از جايش تكان بخورد و ريسك شكستش را بالاتر ببرد. همچنين در طول اين مدت تاج دندان مورد نظر فرد در لابراتور توليد مي شود.

پس از گذشت زمان استراحت و مراجعه مجدد و بررسي هاي لازم توسط متخصص جها اطمينان از برقراري پيوند و استحكام وضعيت بين استخوان و پايه به سراغ ادامه ماجرا مي رويم.

اكنون نوبت به قراردهي اباتمنت رسيده است. پس دوباره برشي بر روي لثه انجام مي شود و اباتمنت همانند پيچ بر روي فيكسچر قرار مي گيرد و سپس تاج دندان تهيه شده بر روي آن سوار مي شود و بخيه هاي نهايي و كار تمام است.

در نهايت تذكر هاي نهايي و توصيه هاي پزشكي توسط جراح به شما توضيح داده مي شود. اين توصيه ها جهت بالا رفتن طول عمر ايمپلنت لازم الاجرا است.

فيلم واقعي ايمپلنت

مراقبت هاي بعد از ايمپلنت دندان

مراقبت هاي بعد از عمل ايمپلنت دندان معمولاً دو دسته كلي دارند. يكي مراقبت هاي اوليه و ديگري مراقبت هاي طولاني مدت.

در مورد مراقبت هاي اوليه مراقبت از تحت فشار قرار نگرفتن ايمپلنت و همچنين استفاده از مواد غذايي و نرم در همين راستا است.

در مورد مراقبت هاي طولاني مدت مسواك زدن روزانه ، نخ دندان كشيدن و استفاده از دهان شويه مي تواند بسيار كارساز باشد.

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديد ترين قيمت هاي ايمپلنت دندان به سايت مراجعه كنيد.

هزينه ايمپلنت

منبع : نسيم آنلاين


برچسب: متخصص ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۳۳ توسط:sam موضوع: