بوسه ي آب دار بوسه ي آب دار .

بوسه ي آب دار

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

وايرينگ با سيم كشي قطعات الكتريكي در تابلوسازي بسيار حائز اهميت بوده و اجراي آن بايد با دقت هرچه بيشتر انجام شود زيراكه يكي از مهمترين مسائلي كه بايد در رابطه با ايمني و زيبايي تابلو به آن توجه نمود همين سيم كشي تجهيزات الكتريكي داخل تابلو مي‌باشد و همچنين عملكرد صحيح و طول عمر تجهيزات تا حد زيادي به رعايت اصول سيم كشي و استاندارد‌هاي مربوطه بستگي دارد.

k9c7_z1.jpg

نورپردازي در تابلوسازي جزو يكي از مهمترين فاكتورها براي جذب مخاطب به تابلو و مشاهده محتوا و تبليغات آماده شده در تابلو مي باشد. بطوري كه امروز كه از از نورپردازي در تابلوسازي استفاده نشود، قطعا آن تابلو، اثري كمي در تبليغات خواهد گذاشت و نمي توان از آن تابلو بهره كافي را برد. زيرا تقريبا اكثر فروشگاه ها و يا شركت هايي كه تمايل به ساخت تابلو دارند، تاكيد بسيار زيادي بر روي نورپردازي در تابلوسازي دارند. حال اين را تصور نماييد در كنار تابلوهايي كه از نورپردازي استفاده نموده اند، تابلوهايي قرار بگيرد كه فاقد نورپردازي باشد. قطعا چنين تابلوهايي همانطور كه مطرح شد، در كنار ساير تابلوهايي كه داراي نورپردازي هستند، ديده نمي شوند.

نورپردازي در تابلوسازي اساس يك تصوير است، در واقع آنچه باعث خيره شدن و توجه به يك تصوير مي‌شود، در قدم اول نورپردازي آنست و بعد طرح. گاها پيش آمده كه در تابلوسازي هايي، زحمت بسياري براي طرح آن كشيده شده، ولي به دليل عدم توجه به نورپردازي در تابلوسازي ، بسيار كم توجه بوده و عملكرد خوبي نداشته و در نهايت، نتيجه دلخواهي نيز گرفته نشده است. بنابراين نور بحث اصلي در تابلوسازي مي‌باشد.

درون تابلو چلنيوم از دو نوع لامپ معمولا استفاده مي شود.لامپ SMD و LED استفاده ميشود.كاربرد لامپ هاي SMD در تابلوهاي چلنيوم به دليل پرنور بودن خيلي بيشتر از لامپ هاي LED است.
همانطور كه واضح است نور تابلو هاي چلنيوم يكي از مهمترين قسمت هاي تابلو چلنيوم است كه بايد با دقت هرچه بيشتر نورپردازي بشود.مصرف پايين برق،پخش مناسب نور، خاموشي كمتر و نصب آسان تابلو هاي چلنيوم جزو عواملي است كه حائز اهميت است و بايد به آن دقت شود.

تابلوهاي فلكسي و لايت باكس نيز مانند تابلو چلنيوم با نورپزدازي زيباتر و چشمگيرتر مي شوند.

در همه تابلوهايي كه نور در آنها كاربرد دارد بويژه حروف چلنيوم ، لايت باكس ، فلكسي ، نورپردازي حرف اول را در زيبايي و نما مي زند و از اهميت ويژه اي برخوردار است .

همه ما درطول شبانه روز به صورت پياده يا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه هاي متعددي عبور مي كنيم اطراف و محيط پيرامون خود را از نظر مي گذارانيم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهاي موجود در سردر مغازه هايي نظر ما را به خود جلب مي كند كه زيبا باشد ، گرافيك بالا و نورپردازي همراه بار رنگهاي متفاوت داشته باشد.

بنابراين افكت هاي نوري استفاده شده در تابلوها و رنگهايي كه در طيفهاي نوري منعكس مي شود بسيارمهم است .

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: اهميت نورپردازي در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۴:۴۷ توسط:sam موضوع:

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

وبلاگ مقالات 10 نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

طراحي فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي

 

طراحي فضاي كار اشتراكي از حياتي‌ترين اقداماتي است كه مي‌بايست قبل از شروع فعاليت فضاي كار به آن توجه شود. اگر شما فضاهاي گوناگوني را براي افرادي با وضعيت مالي متفاوت و نيازهاي مختلف آماده كنيد؛ شانس بسيار بالاتري براي جذب افراد خواهيد داشت. در اينجا ?? نكته از مهمترين نكات طراحي فضاي كار اشتراكي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم:

?. واي فاي و اتصالات سيمي را فراهم كنيد

برخي از افراد به اتصالات سخت افزاري نياز دارند. برخي ديگر، به خصوص در فضاهاي كار اشتراكي باز، با واي فاي هم نيازشان برطرف مي‌شود. هر دو گزينه را براي جذب بيشتر افراد حرفه‌اي فراهم كنيد. (به ياد داشته باشيد براي فضاهايي با اتصالات سخت افزاري ممكن است هزين? بيشتري صرف شود.)

?. در طراحي فضاي خود براي داشتن انبار برنامه ريزي كنيد

برخي از اعضاي شما به انباري با كمدهاي داراي قفل نياز دارند. ساير اعضا تمامي اطلاعاتشان را در لپ تاپ يا تبلت خود نگه خواهند داشت. انبار با كمدهاي داراي قفل را براي كساني كه مي‌خواهند اقلام خود را در آن قرار دهند فراهم كنيد.

?. همه تخم مرغ‌هايتان را در يك سبد قرار ندهيد

شما به عنوان متصدي فضاي كار، فضا را از موجر اجاره مي‌كنيد، نسبت به ايجاد يك فضاي بزرگ طي زماني طولاني متعهد مي‌شويد و آن را بر اساس تعهدات بسيار كوتاه مدت به بخش‌هاي كوچك‌تر تقسيم مي‌كنيد.

اين موضوع مهم است كه بخش بزرگي از درآمدتان به هيچ مجموعه/عضوي وابسته نباشد. اينگونه، اگر فرد يا شركتي را از دست بدهيد، تاثير مهمي در شغلتان نخواهد داشت. شما با تكيه نكردن زياد به يك يا دو مجموعه درآمد خود را تثبيت مي‌كنيد.

?. از فضاي باز غافل نشويد

يكي از عناصر مهم طراحي يك فضاي كار اشتراكي، ايجاد يك حياط با فضايي باز به عنوان قلب فضا است. اين محيط قلب تپنده فضاي شماست و اعضاي دفتر شما را از منزوي شدن دور نگه مي‌دارد. عموما افرادي كه خواهان انرژي و ارتباط هستند در يك فضاي كار اشتراكي مشغول به كار مي‌شوند؛ بنابراين از طراحي فضايي با راهروهاي طولاني و تاريك خودداري كنيد.

?. يك فضاي گرم و صميمي ايجاد كنيد

به افراد كمك كنيد هنگامي كه در فضاي كاري شما به سر مي‌برند حس كنند كه در فضاي گرم و صميمي‌اي هستند. يك شيوه براي ايجاد چنين فضايي افزودن عناصر انساني همچون گياهان، آثار هنري و چند جاي دنج و گرم و نرم براي نشستن است. به خاطر داشته باشيد كه در فضاي شما افراد نزديك به هم كار مي‌كنند، پس مطمئن شويد كه فضايي با سقفي بلند انتخاب كرده‌ايد. سقف بلند باعث مي‌شود حس كنيم كه فضا جادار و باز است و كاركردن بسيار راحت‌تر است.

 

?. در طراحي فضاي كار اشتراكي به ابعاد توجه كنيد

شما براي ايجاد يك فضاي كار اشتراكي كارآمد و باثبات، به طراحي مناسب فضا نياز داريد. اگر فضاهاي مختلفي فراهم كنيد، مي‌توانيد حرفه‌هاي بيشتري را جذب كنيد. نمونه‌هاي اولي? مورد استفاده عبارتند از:

  • ميز كار اختصاصي: ? × ? با محفظ? داراي قفل. ميزهاي اختصاصي معمولاً داراي يك محفظه متصل در زير ميز هستند.
  • ايستگاه كاري: ? × ايستگاه‌هاي كاري داراي فضاي داراي قفل و يك اتصال سخت افزاري هستند. همچنين داراي يك كابينت براي فايل‌ در زير ميز و گاهي يك كابينت هوايي هم هستند. آن‌ها بايد يك تلفن نيز داشته باشند.
  • دفاتر: با وجود اينكه به طور مكرر در فضاهاي همكاري دفاتر كوچك‌تري را مي‌بينيد، ما با دفتر ??×? براي ?-? نفر و ??×?? براي ?-? كار مي‌كنيم. اتاق‌هاي گروهي براي گروه‌هاي بزرگ‌تر هم مهم هستند.

يادآوري: اطمينان حاصل كنيد كه تركيبي از گزينه‌هاي فضاي كاري را بكار برده‌ايد. فراهم كردن هم? قسمت‌هاي فوق راه خوبي براي جذب اعضايي از هم? گروه‌ها است.

?. پيش از خريد بدانيد به چه اثاثيه‌اي نياز داريد

قبل از آنكه بدانيد به دنبال چه چيزي هستيد از خريد اثاثيه براي فضاي كار خودداري كنيد.

انداز? چيزي كه براي هر قسمت نياز داريد و نحو? توزيع ايستگاه‌هاي كاري را بدانيد.

اثاثيه‌اي را تنها به اين علت كه خوب به نظر مي‌رسد يا دوستش داريد نخريد.

شما مي‌بايست اثاثيه‌اي را بخريد كه يك نياز و هدف خاص در فضاي شما را برآورده كند

و ظاهر خوبي هم داشته باشد.

?. طراحي‌هاي لازم براي نور فضا را انجام دهيد

اگر دفتري با يك پنجره داريد، مي‌توانيد هزين? بيشتري صرف آن كنيد.

اما اگر پنجره‌هاي تمام محيط را برداريد، فضاي كار اشتراكي خود را بسيار ناخوشايند مي‌كنيد.

توزيع نور در كل فضا را اولويت قرار دهيد تا محيط را جذاب و روشن كنيد.

ديوارهاي شيشه‌اي گزينه‌اي عالي هستند.

اما به ياد داشته باشيد افراد به اين دليل در دفاتر كار مي‌كنند تا اندكي حريم خصوصي خود را حفظ كنند.

افزودن پرده‌هايي نازك با طرح‌هايي جالب، با وجود اينكه به افراد امكان حفظ حريم خصوصي‌شان را مي‌دهد،

مي‌تواند فضاي شما را روشن و باز نگه دارد.

(اين كار همچنين باعث مي‌شود افراد ديگر پرده كركره‌ها يا پرده‌هايي كه ممكن است

با طراحي‌اي كه شما مي‌خواهيد همخواني نداشته باشند را تقاضا نكنند).

 

?. فضايي با بخش‌هاي متفاوت ايجاد كنيد

سعي كنيد كه تنها يك فضاي باز و بزرگ ايجاد نكنيد.

شما مي‌خواهيد افراد حس كنند در محيط‌هاي خصوصي خود هستند.

محل‌هايي با قوانين كتابخانه‌اي يا محل‌هايي ديگر كه افراد مي‌توانند آنجا شلوغ‌تر باشند ايجاد كنيد؛

محل‌هاي معيني براي اوقات استراحت ايجادكنيد؛

محل‌هاي معيني را براي آشپزخانه ايجاد كنيد.

توجه كنيد: فراموش نكنيد فضايي براي پرينتر، كابين تلفن و صندوق پست بسازيد.

??. پريزهاي زيادي تعبيه كنيد

اين موضوع در يك فضاي كاري بسيار مهم است كه شما همه جا دسترسي به برق را فراهم كنيد.

اگر اعضا بتوانند به راحتي كامپيوترها و ابزار خود را شارژ كنند، در يك جا تجمع نخواهند كرد.

مطمئن شويد در هر جايي كه ممكن است كسي بنشيند پريز وجود داشته باشد.

ميزهاي كتابخانه‌اي اين امر را بسيار تسهيل مي‌بخشند.

برق مي‌تواند در سرتا سر ميز مورد استفاده قرار گيرد

و بسياري از افراد اين نوع نشستن را در محيط‌هاي همكاري باز ترجيح مي‌دهند.

 

براي افرادي كه مي‌خواهند در يك فضاي كار اشتراكي مستقر شوند امكانات و فضا دو پارامتر تعيين‌كننده است پس با توجه به اين موارد مي‌توانيد براي خود مزيت رقابتي ايجاد كنيد.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۲۰ توسط:sam موضوع:

نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

نكات  مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

 

قطع كننده و وصل كننده هاي جريان آب كه در انتهاي لوله هاي آب مجتمع قرار دارند و وظيفه ي تنظيم و تركيب و توزيع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شيرآلات در طرح ها و انواع مختلفي در آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي حمام و توالت و ساير مكان هاي مورد نياز نصب مي گردند.

 

از اقسام قديمي و جديد شيرآلات ميتوانيم به  نوع ساده، كلاسيك، پدالي، چشمي و اهرمي را نام برد كه هريك بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند و همچنين برندهاي مختلف ايراني و خارجي از شيرآلات در بازار موجود مي باشند.

 

h951_image1.jpg

 

شيرآلات چشمي به دليل مزيت هايي كه دارند و جديد بودنشان بسيار مورد توجه قرار دارند.

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك مي باشند كه روكش آنها متفاوت  و مختلف است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج مي باشند.

 

 

 

يكي از خدمات ما عرضه وسايل كاربردي و تخصصي ساختماني و شيرآلات مي باشد، براي اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي

 

متاسفانه بسياري از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شيرآلات بهداشتي توجه خاصي ندارند. غافل از اينكه ارتفاع كم باعث مشكلاتي در ستون فقرات و گردن مي شود. زيرا بلند بودن و يا كوتاه بودن محل نصب شيرها براي افرادي كه مرتبا با آنها سر  و كار دارند باعث مي شود يا زياد خم شوند و يا در دسترسي مشكل داشته باشند.

 

به همين دليل يكي از بيشترين  سئوالاتي كه همواره پرسيده مي شود ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي و تجهيزات حمام و توالت و…. مي باشد. اين موضوع تا جايي اهميت دارد كه اگر به خوبي استاندارد مورد نياز رعايت نشود مي تواند در آينده مشكلات نصب و همچنين دكوراسيون خانه را نيز به همراه داشته باشد.



 

آنچه كه اهميت دارد اين است كه در زمان لوله كشي آب استاندارد هاي تعبيه شيرآلات بهداشتي در نظر گرفته شده باشد. از اين نظر كه امروزه با طراحي صفحه هايي استاندارد براي جانمايي شير ها كار تعبيه مكان شير ها راحت تر شده خيلي از نظر فاصله در نظر گرفته شده براي شير هاي پيسوار و يا رادياتور ها و … نگراني نداريم.

 

اين صفحات در اندازه هاي مناسب توليد مي شوند و تنها كافي است كه سر لوله ها با اتصالات نصب شيرها به اين صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و يا پهنا رعايت شود. اين صفحات در اندازه هاي ?? سانتي ، ?? سانتي ، ?? سانتي و ? سانتي طراحي مي شوند كه هر كدام براي نصب شير ها در فواصل مشخص كاربرد دارند.

 

بطور مثلا براي نصب شيرهاي پيسوار فاصله ?? سانتي متري از ديوار استاندارد است كه با نصب زانوهاي شير هاي پيسوار بر روي اين صفحات و نصب لوله ها به اين شيرها مشكل اندازه دهانه مرتفع مي شود و تنها كافي است بصورت تراز بر روي ديوار نصب شود. از صفحات ?? سانتي متري براي رادياتور ها و حوله خشك كن استفاده مي شود و از صفحات ? سانتي متري براي شيرهاي تكي.

 

با انتخاب اين صفحات شابلوني اطمينان پيدا مي كنيم كه فواصل نصب شيرآلات به خوبي رعايت شده اند.

 

براي ديدن نمونه هاي مختلف شير آلات بهداشتي و كالاهاي كاربردي ساختماني به سايت چلونگر سر بزنيد.

 


برچسب: نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۵۷ توسط:sam موضوع:

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتاب بازمانده روز | كازوئو ايشي گورو | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بازمانده روز داستان آقاي استيونز سرپيش‌خدمتي انگليسي است كه زندگي خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلينگتون كرده‌است. داستان با رسيدن نامه‌اي از يك همكار قديمي شروع مي‌شود. در اين نامه خانم كنتن از زندگي زناشويي خود مي‌گويد كه استيونز آن را حمل بر نارضايتي او از ازدواجش مي‌كند. همزمان با رسيدن نامه موقعيتي براي استيونز پيش مي‌آيد كه بتواند به بهانه تحقيق درباره? استخدام مجدد خانم كنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌اي كه زماني آن را بسيار دوست مي‌داشته‌است. ارباب جديد خانه، آمريكايي ثروتمندي به نام فارادي او را تشويق مي‌كند كه ماشين را بردارد و برود به مرخصي‌اي كه بي‌شك استحقاقش را دارد.

كتاب پيرمرد و دريا | ارنست همينگوي | مترجم: نجف دريابندري | نشر خوارزمي

اين رمان در سال ???? در كوبا نوشته شد و در ???? به چاپ رسيد. پيرمرد و دريا واپسين اثر مهم داستاني همينگوي بود كه در دوره‌ي زندگي‌اش به چاپ رسيد. اين داستان، كه يكي از مشهورترين آثار اوست، شرح تلاش‌هاي يك ماهيگير پير كوبايي است كه در دل درياهاي دور براي به دام انداختن يك نيزه‌ماهي بسيار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ي مرگ و زندگي مي‌گردد. نوشتن اين كتاب يكي از دلايل عمده‌ي اهداي جايزه‌ي ادبي نوبل سال ???? به ارنست همينگوي بوده است.

كتاب خانه برناردا آلبا | فدريكو گارسيا لوركا | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

برناردا آلبا زني بيوه است كه پنج دخترش، اسير حزن و اندوه بي پايان زندگي او شده اند. هر يك از اين دختران تلاش مي كنند تا به نوعي آزادي خود را به دست آورند اما عواقب تراژيكي در انتظار آن هاست. اين داستان از لوركا، سركوب ها و محدوديت هاي زنان در اسپانياي كاتوليك در سال هاي قبل از جنگ را به تصوير مي كشد. اين اثر، آخرين و يكي از بهترين نمايشنامه هاي لوركا است كه اندكي قبل از به قتل رسيدن او توسط نيروهاي ملي گرا در آغاز جنگ داخلي اسپانيا كامل شد. لوركا از شخصيت هاي واقعي براي خلق اثرش الهام گرفته و آن را «شرحي حقيقي از زندگي روستايي» توصيف كرده است.

كتاب بيلي باتگيت | اي. ال. دكتروف | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بيلي باتگيت را از بسياري جهات مي توان رمان پست مدرن ناميد، زيرا كه اين رمان هم در واقع بازگشت رندانه و شوخي آميزي به شيوه هاي ادبيات گذشته_به داستان سرايي مارك تواين در سرگذشت هكلبري فين و زبان ويليام فاكنر در بسياري از داستان هايش از يك طرف، و به رمان هاي گانگستري، به ويژه پدرخوانده اثر ماريو پوزو، از طرف ديگر، بگذريم از پايان شوخي آميز سرگذشت بيلي كه تام مارك تواين و حتي جزيره گنج رابرت لوئيس استيونسن را به خاطر مي آورد، يا تگ گويي داچ شولتس در بيمارستان كه ريشخند ملهم از فصل آخر اوليس جيمز جويس.
 

خريد كتاب اينترنتي از كاواك

 

?+


برچسب: كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۵:۲۶ توسط:sam موضوع:

لوله مانيسمان رده 80

لوله مانيسمان رده 80

قيمت لوله مانيسمان رده 80

لوله مانيسمان رده 80   يكي از پر كاربردترين مقاطع فولادي مي باشد كه در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي مورد استفاده قرار مي گيرد.
لوله هاي مانيسمان كه با نام هاي بدون درز نيز شناخته ميشوند با توجه به نامشان،هيچ درزي بر روي اين لوله ها نمي باشدو همچنين در اصطلاح علمي به آنها سيم لس(Seamless pipe) گفته ميشود.
اين لوله ها به وسيله كشش يك شمش تو پر روي يك ميله حفره ساز براي ايجاد پوسته تو خالي ساخته مي شوند.
شركت آهن ايرانيان به عنوان يك شركت فعال در زمينه واردات لوله مانيسمان رده 80   اقدام به عرضه اين محصول فولادي نموده و از مراجع اصلي در تعيين قيمت لوله مي باشد.

تاريخچه لوله مانيسمان رده 80 
لوله مانيسمان رده 80   براي اولين بار توسط برادران مانيسمان اختراع شد و علت اين نام گذاري نيز همين مي باشد. در ميان لوله هاي موجود در بازار لوله هاي بدون درز اهميت و كاربرد بسياري دارند. اين نوع از لوله ها روش ساخت ويژه خود را دارند و به دليل نبود درز در آن ها، در صنايع حساس به كار برده مي شوند.

 

در صنعت، لوله هاي مختلفي اعم از لوله هاي فولادي، لوله هاي ضدزنگ (استنلس استيل)، لوله آلياژ و لوله بويلر وجود دارد. لوله مانيسمان رده 80   كه به آن لوله بدون درز نيز گفته مي شود لوله اي است كه روش توليد و ساخت آن به نحوي است كه بدنه اي يك دست و بدون درز دارد و هيچ نوع جوش كاري بر روي آن صورت نگرفته است.

 

اين لوله ها به دليل يكدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به ساير لوله ها محكم تر هستند و قيمتي بالاتر از ساير لوله ها دارند. موارد استفاده گوناگوني براي لوله هاي مانيسمان در رده هاي مختلف وجود دارد.

قيمت خريد لوله مانيسمان رده 20 بيست قيمت خريد لوله مانيسمان رده 40 چهل قيمت خريد لوله مانيسمان رده 80 هشتاد

 

كاربرد لوله مانيسمان رده 80

لوله هاي مانيسمان داراي كاربرد ويژه و گسترده اي مي باشد كه مهم ترين آنها شامل:

1-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط فشار قوي

2-لوله هاي مانيسمان استيل جهت خطوط صنايع غذايي و دارويي

3-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط هيدروليك

4-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط نفت و گاز

 

مانيسمان يك برندي است كه چون اولين لوله بدون درز (Seamless) وارد شده در ايران مي باشد اين لوله ها با اين اسم در بازار شناخته مي شوند.

مانيسمان با وجود وزن كم، داراي پتانسيل زيادي براي حمل مقدار زيادي وزن است. به همين دليل است كه از آن براي ساخت دوچرخه استفاده ميشود.
لوله هاي فولادي مانيسمان براي انتقال سيالات مانند، آب، نفت، گاز و ديگر مايعات استفاده مي شود.
لوله هاي مانيسمان براي ساخت و ساز عمومي كاربرد دارد.

لوله مانيسمان رده 80   چيست؟

نحو? ساخت لوله مانيسمان رده 80 
لوله بدون درز مانيسمان به صورت بيرون آمدن (Extruding) توسط قالب هاي مختلف توليد مي شود. اصولاً توليد لوله هاي بدون درز مستلزم فرآيندي است كه طي آن يك شمش فولادي تبديل به لوله مي گردد. اين لوله ها معمولاً از شمش هاي فولادي توليد مي شوند اما توليد آن توسط مقاطع چهارگوش نيز امكان پذير است ولي هزينه را بالا مي برد. براي ساخت لوله فلزي بدون درز يا لوله مانيسمان رده 80   از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنين استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده مي شود.

 

طراحي اين لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل هاي ويژه اي نياز دارد كه در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانيسمان رده 80   در اندازه هاي مختلف توليد مي شود. هر چه قدر فشار سيال بيشتر باشد ضخامت لوله نيز افزايش خواهد يافت. در برخي از روش هاي توليد اين لوله ها، عمليات حرارتي خاصي بايد به كار رود. انتخاب روش توليد لوله مانيسمان رده 80   بر اساس نيازهاي منطقه اي و امكانات كارخانه سازنده تعيين مي شوند.

لوله فولادي با توجه به روش توليد به عنوان لوله مانيسمان رده 80  ، نورد گرم و جوش داده شده كه توسط خم و جوشكاري ورق فولادي ساخته ميشوند، دسته بندي ميشوند. دو نوع لوله فولادي وجود دارد، يكي لوله بدون درز و ديگري يك درز جوش داده شده در طول لوله دارد. هر دو داراي كاربردهاي متفاوت هستند. لوله هاي سيم لس معمولا وزن كمتري دارند و ديوارهاي نازك تر دارند. آنها براي دوچرخه ها و حمل مايعات استفاده مي شوند. لوله هاي درزدار سنگين تر و سخت تر هستند. لوله هاي مانيسمان به دليل ساختار محكم و سبك براي ساخت دوچرخه استفاده مي شود. فولاد ايرانيان از گذشته تا به امروز در زمينه فروش لوله مانيسمان رده 80   فعاليت داشته است.

 

در ايران، به لوله سيم لس، لوله مانيسمان رده 80   نيز ميگويند. مانيسمان، مهندس آلماني است كه اين روش را اختراع كرده است. در ميان انواع لولهها، لوله مانيسمان رده 80   به دليل داشتن ساختار همگن در طول لوله، بسيار محكم ميباشد. فرآيند توليد لوله هاي مانيسمان در پايان قرن نوزدهم آغاز شد.

 

مراحل توليد لوله مانيسمان رده 80

در ابتدا شمش هاي فولادي را برش مي زنند. سپس شمش ها را داخل كوره هاي قوسي كه با استفاده از سوخت گاز گرمادهي مي شوند گرم مي كنند تا به مرحله سرخ شدن برسد. با استفاده از دستگاه الانگيتور سطح شمش ها را گرد مي كنند. بعد از آن شمش ها را به وسيله لخ پرس سوراخ مي كنند.

 

در مرحله شليك سمبه، سمبه را به داخل شمش فولادي شليك مي كنند كه با سرعتي بالا سمبه اي به طول ?? متر را داخل شمش فولاد مي كنند. در مرحله بعد اگر لوله مقدار كمي تاب داشته باشد آن را تاب گيري مي كنند تا صاف و يكدست شود. در اين مرحله سمبه را از داخل لوله جدا مي كنند. در مرحله بعد سر و ته لوله را گرفته و لوله به حالت گرد در مي آيد. در مرحله كشش، لوله را به اندازه هاي گوناگون تا ?? متر تحت كشش قرار مي دهند. پس از آن لوله را با آب و با فرآيندي خاص خنك مي كنند. لوله خنك شده را به دلخواه مشتري برش مي دهند. در مرحله آزمايش به وسيله كامپيوتر لوله را تست مي كنند تا ضايعات از مابقي جدا گردد. در مرحله پاياني لوله ها را به شكل شش ضلعي با تسمه محكم مي بندند و آماده بارگيري مي كنند.

اين لوله ها درز ندارند، يعني درزي كه در لوله هاي ديگر جوش داده مي شود در اين لوله وجود ندارد همين موضوع باعث بالا رفتن ميزان استحكام لوله ها مي شود. به طور كلي اين لوله ها با قطرهاي كم ساخته مي شود زيرا ساخت اين نوع لوله با قطر زياد سخت و هزينه بر مي باشد.

 

مقايسه لوله مانيسمان رده 80   با ساير لوله هاي صنعتي


لوله مانيسمان رده 80  ، لوله هاي فولادي درزدار و انواع لوله فلزي براي نصب در شرايط ويژه نظير فشارهاي عملياتي بالا طراحي شده اند. البته ساير لوله هاي صنعتي نظير لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي (UPVC) نيز قابليت نصب در فشار معمولي و فشار بالا را دارند اما در برخي موارد بنا بر صلاحديد مهندسان بايد از نوع به خصوصي لوله و اتصالات در سيستم هاي لوله كشي و تأسيسات استفاده شود.

 

لوله پوش فيت، لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي اكثراً براي انتقال آب و فاضلاب در شبكه هاي مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتي صرف نظر از كاربردهاي آن ها، داراي ديواره بسيار مقاومي هستند و مي توانند در برابر تغييرات شرايط محيط پايدار بمانند.

 

ساخت لوله مانيسمان رده 80   در ايران


براي اولين بار در ايران لوله مانيسمان رده 80   يا بدون درز در دو مرحله خشن كاري و ظريف كاري ساخته شد. اين لوله ها حداكثر تا قطر ?? اينچ توليد مي شوند و لوله هاي با درز در قطرهاي بالا توليد مي شوند. در موارد خاص توانايي ساخت لوله هايي بدون درز تا قطر ?? اينچ نيز گزارش شده است.

 

خواص لوله مانيسمان رده 80 

لوله هاي مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند. با اين حال، در توليد لوله با قطر بزرگ محدوديت وجود دارد. لوله هاي مانيسمان به طور گسترده اي در توليد اتصالات لوله اي مانند زانو استفاده مي شود. بعضي خواص لوله را مي توان در طول توليد كنترل كرد. به عنوان مثال، قطر لوله اغلب  بسته به نحوه استفاده از آن، تغيير مي كند. قطر اين لوله ها از لوله هاي كوچك استفاده شده براي توليد سوزن هاي زير جلدي، تا لوله هاي بزرگ تغيير مي كند. قطرهاي بزرگ، براي انتقال  گاز در سراسر شهر است. همچنين  ضخامت ديواره لوله مي تواند كنترل شود. اغلب نوع فولاد نيز بر استحكام و انعطاف پذيري لوله تاثير ميگذارد. ديگر مشخصات قابل كنترل شامل طول و مواد پوشش است.

 

لوله مانيسمان رده 80  ، در اطرافش، همگني عالي را دارد. به همين دليل در برابر فشار داخلي و پيچ خوردگي بسيار مقاوم است. با توجه به اين ويژگيها، لوله مانيسمان رده 80   بطور گستردهاي در حفاري و پالايش نفت و گاز طبيعي استفاده مي شود.

 

جوش لوله هاي درزدار به عنوان يك نقطه ضعف و آسيب پذير در برابر شكست و خوردگي ديده مي شود. لوله هاي فولادي جوش داده شده مي توانند فشار كاري كمتري نسبت به لوله مانيسمان رده 80   داشته باشند. (حدود 20 %) همچنين مقاومت دربرابر خوردگي لوله هاي مانيسمان بالاتر از لوله هاي درزدار است.

 

لوله هاي مانيسمان را براي جوش پذيري آزمايش نمي كنند. در صورتي كه براي لوله هاي جوش داده شده، حتما اين كار انجام ميشود.

لوله مانيسمان رده 20 بيست لوله مانيسمان رده 40 چهل لوله مانيسمان رده 80  هشتاد |

 

لوله گاز API سپاهان اي پي آي

لوله api سپاهان اصفهان قيمت به روز

مشخصات فني لوله API


موسسه نفت آمريكا (American Petroleum Institute) كه به اختصار API ناميده مي­شود، بزرگترين و تنها موسسه­ي ملي تامين كننده­ي همه جانبه­ي تجهيزات صنايع نفت و گاز خام در ايالت متحده­ي آمريكا مي­باشد. انجمن داراي بيش از 625 عضو از بين شركت­هاي بزرگ بوده كه در صنايع اكتشاف و توليد و بازاريابي نفت، خطوط لوله و تجارت دريايي و ارائه­ي خدمات فعاليت دارند. ماموريت موسسه نفت آمريكا برقراي امنيت در صنعت سراسر جهان و به منظور بالا بردن اطمينان جهاني براي سرمايه­گذاري در صنعت نفت و گاز طبيعي آمريكا مي­باشد.

 

استانداردهاي لوله API


API شامل 685 استاندارد و دستورالعمل­هاي اجرائي مي­باشد. تعداد زيادي از اين استاندارد­ها در قوانين دولتي و فدرال گنجانيده شده­اند و همچنين در موسسه بين المللي استاندارد سازي (International Standardization Organization (ISO)) به تصويب رسيده­اند. فعاليت­هاي API طي 85 سال گذشته منجر به پيشرفت تجهيزات صنايع نفت و پتروشيمي و همچنين استاندارد­هاي عملياتي شده است. استاندارد­ها و دستورالعمل­هاي اجرائي API شامل همه­ي بخش­هاي صنعت نفت و گاز مي­باشند و كليه­ي استاندارد­ها براي استفاده­ي كاربردي از تجهيزات و مواد قابل تعويض و روش­هاي مهندسي بدون نقص، قابل استفاده هستند.

 

متريال انتخابي مورد استفاده در كاربرد­هاي نفتي مي بايست الزامات استاندارد­هاي موسسه نفت آمريكا (API)، انجمن تست مواد آمريكا (ASTM) و موسسه­ي ملي استاندارد­هاي آمريكا (ASNI) را در برداشته باشند. كليه­ي استاندارد­ها داراي طراحي پيچيده همراه با مشخصات و آزمايش­هاي استاندارد­سازي مي­باشند. خطوط لوله­ي طراحي شده بر اساس اين استاندارد­ها، از نظر كيفي و ايمني طراحي قابل اعتماد مي­باشند.

 

گريد لوله API


گريد لوله در واقع توضيح دهنده­ي متريال يا جنس لوله مي­باشد. استاندارد­هاي مختلف، تعاريف مختلفي براي جنس­ لوله­هاي آب، نفت و گاز تعريف كرده­اند. هر گريد لوله، تركيب شيميايي، خواص مكانيكي و شيميايي و در نتيجه كاربرد و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

 

استاندارد API 5CT


استاندارد­هاي API 5CT مشخصات الزامي گريد­هاي API لوله­هاي فولادي مورد استفاده در جداره و مغزي چاه را مشخص مي­كند.

اين استاندارد معادل با استاندارد ISO 11960 مي­باشد. در اين استاندارد، گريدهاي لوله­هاي فولادي به دسته­هاي H40، J55، K55، N80-1، L80-Q، L80-9Cr، L80-13Cr، C90-1، T95-1، C110، P110 و Q125 تقسيم بندي مي­شوند. انتخاب فولاد مورد استفاده در هر سيستم وابسته به شرايط كاري مي­باشد. در سيستم­هاي نفت و يا گاز طبيعي، زماني كه مقدار بسياري كمي از هيدروژن سولفيد (H2S) به صورت محلول حضور داشته باشد، شرايط سرويس ترش ناميده مي­شود. گاز هيدروژن سولفيد علاوه بر اين­كه براي سلامتي انسان و ساير موجودات زنده خطرناك مي­باشد،به طور قابل توجهي عملكرد لوله­هاي فولادي را تحت اثر قرار مي­دهد. حضور هيدروژن سولفيد و اثر منفي آن بر فولاد منجر به ترك خوردگي همراه با تنش (SCC ) مي­شود. با توجه به شرايط كاري نامناسب در حضور هيدروژن سولفيد، گريد­هاي فولادي API بايد با دقت بيشتري انتخاب شوند.كنترل پارامتر­هاي بحراني مانند ريز ساختار، تركيب شيميايي، عمليات­هاي حرارتي حين فرآيند منجر به افزايش يافتن مقاومت به ترك خوردن در اثر خوردگي توام با تنش ناشي از حضور هيدروژن سولفيد مي­باشند. اين گريد­هاي اختصاصي، به طور قابل توجهي مقاومت فولاد­هاي API را افزايش داده و مطابق با استاندارد­هاي NACE TM 0177 و IRP 1.8 توليد مي­شوند.

 

گريد­هاي API قابل استفاده در شرايط معمول سرويس شامل فولاد­هاي زير مي­شوند:

 

API H40: متريال متداول مورد استفاده در خطوط لوله بر اساس مشخصات تعيين شده در استاندارد API 5T مي­باشد.

API J55: اين فولاد نيز مورد استفاده زيادي در خطوط لوله داشته، و شباهت زيادي به گريد API K55 دارد، اما گريد J55 تنش تسليم كمتري نسبت به K55 دارد.

API K55: اين گريد بيشترين استفاده را در جداره­هاي چاه داشته و مطابق با الزامات API 5CT ساخته و مورد استفاده قرار مي­گيرد.

API N80 TYPE I: گريد ارزان قيمت قابل جايگزيني با گريد API N80 كوئنچ و تمپر شده (ديواره هايي با ضخامت كمتر از inch 0.5) مي­باشد. انرژي جذب شده از تست ضربه مي­بايست شرايط API SR16 را برآورده كرده كه كمتر از انرژي جذب شده براي فولاد N80 كوئنچ و تمپر مي­باشد.

API N80 Q: متريال ساخته شده مطابق با استاندارد API 5CT بوده و مي­بايست كوئنچ و تمپر شود.

API R85: گريد API با الزام استحكام تنشي در محدوده گريد­هاي T95 و USS C95 بوده با اين تفاوت كه الزامي براي سختي آن در استاندارد تعيين نشده و مطابق با استاندارد نيازي به انجام آزمون براي بررسي خوردگي توام با تنش سولفيدي نمي­باشد و به همين دليل براي استفاده در چاه­هاي ترش توصيه نمي­شود.

 

مشخصات فني لوله گاز سپاهان


لوله گاز API سپاهان -  لوله گاز خانگي در شاخههاي 6 متري توليد و به بورس لوله و اتصالات عرضه ميشود. گروه صنعتي سپاهان اين لولههاي گازي را از ورق آهن Gr_BPSL2 توليد ميكنند. همچنين در ليست مشخصات انواع لوله گاز API و درزدار سبك، ضخامت لوله و وزن لوله نيز نوشته شده كه با توجه به مهندسي لولهكشي ساختمان و پروژه خود ميبايست بررسي نماييد كه اين نوع لولهها براي كار شما مناسب خواهد بود يا بايد از لوله مانيسمان رده 80   براي لوله كشي گاز استفاده نماييد. همچنين از ديگر مشخصات فني لوله گاز كه در ليست آن نوشته شده تعداد هر شاخه در بنديل آن و وزن كل بنديل ميباشند.
مشخصات فني لوله مانيس گاز خانگي سايز 1/2 اينچ با ضخامت 2.8 ميلي متر و وزن هر متر لوله گاز 1/2 اينچ نيز 1.28 كيلوگرم است. وزن شاخه شش متري لوله گاز 7.68 كيلوگرم است. در هر بنديل خروج پيدا كرده از كارخانه لولهسازي سپاهان اصفهان در اين سايز 169 عدد لوله يك دوم اينچ API است.
ضخامت لوله گاز خانگي سايز 3/4 اينچ يك دهم ميلي متر بيشتر از سايز قبلي بوده و 2.9 ميليمتر است. وزن يك متر لوله گاز خانگي سه چهارم اينچ 1.7 كيلوگرم و وزن شاخه كامل اين لوله 10.7 كيلوگرم ميباشد.
لوله گازي API 5L سايز يك اينچ ضخامت 3.4 ميليمتر داشته و براي مصارف توكار استفاده ميشود. وزن يك متر لوله گازي يك اينچ 2.56 كيلوگرم است و قيمت آن را نيز ميتوانيد با شمارهگيري با مجموعه گالواپايپ بورس فروش و ارائه قيمت آنلاين بازار لوله و اتصالات آهن ايرانيان ، 09123649705 تماس حاصل فرماييد.
ضخامت لوله مانيسگاز سايز 1/41 اينچ 3/6 ميلي متر بوده و وزن كل شاخه 6 متري اين سايز نيز 20.58 كيلوگرم است. انواع لوله مانيسمان رده 80   و لوله گازي به صورت كيلويي هم به فروش ميرسند و همانطور كه در بالا ذكر كرديم قيمت لوله مانيسمان رده 80   كيلويي هم از قيمت لوله گاز بيشتر خواهد بود.

 

اطلاعات كلي در موردلوله گاز تو كار (مانيس گاز)

 

لوله گاز سپاهان براي مصارف خانگي تحت استانداردهاي بين المللي API 5L و ملي ISIRI 3574 با برند ثبت شده مانيس گاز ، جايگزين لوله هاي     بدون درز(شناخته شده با نام مانيسمان) در لوله كشي هاي توكار ساختمان شده است. برگزاري جلسات متعدد تيم هاي كارشناسي سپاهان با بازرسين  نظام مهندسي استان ها و انجام موفقيت آميز آزمايشاتي به مراتب سخت گيرانه تر از الزامات استاندارد ISIRI 3360 مربوط به لوله گاز خانگي منجر به اخذ مجوزهاي لازم براي جايگزيني لوله هاي مانيس گاز سپاهان بجاي لوله هاي بدون درز گرديده است .

شركت گروه صنعتي سپاهان (با مسئوليت محدود) در تاريخ ??/?/???? تحت شماره ???? در اداره كل ثبت شركتها و مالكيت صنعتي اصفهان و سپس براساس مصوبات مجمع عمومي فوق العاده مورخ ?/?/????، در تاريخ ?/?/???? در تهران تحت شماره ????? به نام شركت گروه صنعتي سپاهان (سهامي خاص) به ثبت رسيده است.

به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده مورخ ??/??/????، نوع شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شده است. ضمناً شركت طبق مصوبه مورخ ??/??/???? هيأت محترم پذيرش، به عضويت سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد. مركز اصلي شركت در تهران و كارخانه آن در اصفهان واقع است.

منبع : قيمت ميلگرد آهن ايرانيان


برچسب: لوله مانيسمان رده 80،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۳۰ توسط:sam موضوع:

مزاياي خريد بهترين تشك خارجي

مزاياي خريد بهترين تشك خارجي

محققان و دانشمندان همگي بر ضرورت يك خواب با كيفيت اذعان دارند. نتايج بسياري از مطالعات نشان مي­ دهد در هنگام خواب، مغز يك نسخه پشتيبان از اطلاعات روزمره شما تهيه و آرشيو مي­ كند، لذا براي هر شخصي كه به سلامت جسم و روح خود اهميت مي­ دهد، ضروري است اسباب يك خواب راحت را تهيه كند. اولين گام در تهيه اسباب مذكور، تهيه تشك خواهد بود.

بهترين تشك خارجي، موضوعي است كه در ذهن اغلب مردم به هنگام خريد نقش مي­ بندد. خريد يك تشك قطعا با دشواري هاي خاص خود همراه خواهد بود. ريشه اين دشواري در گزينه اول اطلاعات اندك خريداران از انواع و اقسام تشك هاست. و در موارد بعدي مطلع شدن از تفاوت ميان مدلها و برند هاي موجود در بازار، ريشه اختلاف قيمت ها و در نهايت انتخاب بهترين مدل متناسب با شرايط خريدار خواهد بود.

77vr_image001.jpg
چرا تشك خارجي؟

اغلب مردم گمان مي­ كنند تشك و توليد آن، مقوله اي ساده است. و گواه ادعاي خود را، رشد قارچ گونه توليدي هاي تشك در داخل مي دانند. اين ادعا مادامي صحت دارد كه شما توليد يك تشك را در نظر داشته باشيد! ولي اگر توليد تشك استاندارد خارجي را در نظر بگيريد، عبارت سهولت در توليد، ديگر مصداق نخواهد داشت و جاي آن، مطالعات مستمر، تحقيقات گسترده و تصحيح و بهبود نقيصه ها جايگزين خواهد كرد.

بهترين تشك خارجي واجد بالاترين كيفيت از مرحله  طراحي تا مرحله توليد خواهد بود. اما در خريد تشك خارجي، موضوع مهم، تفاوت در قيمت مصرف كننده مي ­باشد. كه بستگي به موضوعات متنوعي دارد. از آن جمله مي­ توان به هزينه هاي جاري كشور مبدا، درآمد متوسط نيروي كار، حمل به كشور مقصد، شرايط ترخيص و عوارض و ماليات كشور مقصد و… اشاره كرد. كه همگي مي­ توانند قيمت مصرف كننده را تا چندين برابر افزايش دهد.

افزايش قيمت به واسطه عوامل قيد شده براي خريد بهترين تشك خارجي، عده اي را از  لذت يك خواب راحت بر روي تشك با كيفيت مايوس كرده است. راهكار حفظ كيفيت و البته كاهش قيمت هاي حاشيه اي، خريد از كشوري است كه فاصله كمتري با كشورمان دارد. و كيفيت توليدات آن هم در دراز مدت اثبات شده باشد.


برند هاي ترك با اتكا بر دانش بين المللي توليد تشك و استفاده از ماشين آلات  صنعتي مجهز توانسته اند بهترين تشك خارجي را در بازار عرضه كنند. در ميان برند هاي موجود، دو برند توليد تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه (best و kelebek ) توانسته اند با ضمانت هاي بلند مدت و كيفيت بالاتر در جلب رضايت خريداران موفق تر باشند.

7 موضوع مهم براي خريد بهترين تشك خارجي

1-طول عمر:

گرچه موضوعات زيادي در طول عمر يك تشك دخيل اند، اما نقش بي بديل نظارت كيفي در بهترين تشك خارجي را نبايد فراموش كرد. موضوعي كه در ميان توليد كنندگان خارجي، امري مشهود است. استفاده از مواد با كيفيت، در كنار تجهيزات آزمايشگاه كنترل كيفي، نويد افزايش طول عمر را در محصولات توليدي مي­ دهد.

2-ضمانت نامه:

اين عنوان نيز تا حدودي از زير مجموعه هاي مورد شماره يك به شمار مي رود. ولي به واسطه استقلال كافي و دخيل بودن در موارد ديگر مي ­تواند به تنهايي در تفاوت ميان تشك هاي توليد داخل و بهترين تشك خارجي نقش آفريني كند. به بياني ساده، صدور گارانتي بلند مدت  گواهي بر ادعاي يك محصول با كيفيت خواهد بود.اين موضوع براي اغلب توليدات برند best  مصداق دارد.

3-رعايت استانداردها:


واقعيت اين است كه استانداردها در توليد يك محصول، شامل رعايت پارامترهاي زيادي خواهد بود. استاندارد، ممكن است راجع به ساختار و مواد اوليه باشد. يا در خصوص ابعاد يا وزن تشك و…باشد. اما در بهترين تشك خارجي، اعمال استانداردها قدري گسترده تر مي ­شود. و اعمال چارچوب هاي رفاه در سطوح بالا، از حوزه اختيارات توليد كننده خارج شده و طبق يك قانون نانوشته به اجبار و الزام بدل گشته است. موضوعي كه رعايت آن در سطوح بالا در داخل كشور كمتر به چشم مي ­آيد.

4-مواد اوليه با كيفيت :

مواد اوليه، شالوده هر محصول است . و نشان دهنده اهميت توليدكننده به خريدار و البته اهتمام به جلب رضايت مشتريان خواهد بود. همانطور كه در مقاله (چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.) بيان كرديم، اگر مواد اوليه استفاده شده در توليد، از كيفيت مطلوب برخوردار نباشند، يقينا براي پيشگيري  از ديسك كمر يا بهبود آن موثر نخواهد بود.

و عملا تشك براي ديسك كمر يا تشك طبي هيچ تفاوتي با ديگر تشك ها نخواهد داشت. خريد بهترين تشك خارجي اين دغدغه را مرتفع خواهد كرد.

5-خلاقيت:

موضوعي كه سبب مي­ شود نقص هاي موجود برطرف شوند. و كيفيت محصولات با روندي رو به رشد افزايش يابد، خلاقيت در پروسه طراحي و توليد خواهد بود. توليد كنندگان  با اتكا به خلاقيت، راه هايي مي ­يابند كه بواسطه آن، راحتي بيشتر را به خريداران هديه مي­ دهند.

نحوه چينش فنرها براي جذب فشار وارده از سوي بدن از نمونه هاي اين خلاقيت به شمار مي رود. يا تزريق فوم به فنر براي راحتي بيشتر و افزايش طول عمر تشك ، نمونه ديگري از اين خلاقيت هاست. در خريد بهترين تشك خارجي اين گونه خلاقيت ها را در عمل بيشتر احساس خواهيد كرد.

6-استفاده از پد:

به كار بردن پد در تشك، گرچه نمونه اي از خلاقيت بوده است. اما با فراگير شدن استفاده از آن، ديگر آن جلوه بديع و نوآورانه را ندارد. لذا در عنواني جداگانه جاي مي ­گيرد. در هر حال استفاده از پد مي­ تواند هم به ظاهر تشك، جلوه و زيبايي دهد و هم نرمي بيشتري براي شما فراهم مي­ آورد. درمدل DR BEST كه نمونه اي از بهترين تشك خارجي است. از اين گونه پد ها استفاده شده است.

7-پوشش الياف طبيعي:

مهمترين قسمت يك تشك، آن قسمتي است كه با بدن ارتباط دارد. لذا ضروري است از مواد طبيعي توليد شود . تا احتمال بروز حساسيت هاي پوستي به حداقل برسد. البته تهويه هوا در مواد طبيعي بواسطه روزنه هاي موجود در آن بهتر صورت مي­ گيرد. و تعادل گرمايي در تمام فصول در آنها به خوبي انجام مي ­گردد.به
بياني ساده تابستاني خنك و زمستاني گرم را تجربه خواهيد كرد.

نكته اي كه در پايان بايد بدان اشاره گردد، ميزان استقبال از برند هايي هست كه درعين با كيفيت بودن، قيمت هاي مناسبي هم دارند. فروش بالاي برند هاي BEST و KELEBEK كه نشات گرفته از ارزش خريد بالا براي محصولات آنهاست، مثالي ملموس و محسوس از موضوع مذكور است.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: مزاياي خريد بهترين تشك خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

اكثر متخصصين ماساژ درماني براي وسايلي كه در جلسه ماساژ استفاده مي شود به بدن خود اعتماد مي كنند. به طور كلي ، متخصصان ماساژ درماني را با دست ، شست ، انگشتان دست ، ساعد ، آرنج و گاهي پا انجام مي دهند. ممكن است برخي از درمانگران با استفاده از ابزاري از جنس پلاستيك يا چوب براي برنامه هاي خاص ، به زائده هاي خود استراحت دهند. سه ابزار تخصصي ماساژ از مناطق مختلف جهان ممكن است بسياري از افراد تنها با شيوه هاي رايج تر ماساژ درماني آشنا شوند.
اگرچه تنها سبك هاي بدن سازي نيست كه با دستگاه امضاء مشتري را درمان مي كند ، اما سه نوع ماساژ درماني يافت شده در سراسر جهان كه از تجهيزات غيرمعمول استفاده مي كنند عبارتند از: ماساژ بامبو كريول ، ماساژ چاقوي چيني و ماساژ ونيك روسي.

czo2_z3.jpg
ماساژ كرمي بامبو
ماساژ كريول در سواحل جنوبي اقيانوس هند از جزاير موجود در مجمع الجزاير ماسكارين سرچشمه گرفت. ماساژ كريول با دو چوب بامبو توخالي انجام مي شود. يكي كاملاً توخالي و ديگري نيمه پر از غلات است. همراه با موسيقي ريتميك كرئول ، تمرين كننده از اين ميله هاي بامبو براي ضربات زدن روي مشتري به صورت ريتم با سرعت 120 تا 140 ضربه در دقيقه استفاده مي كند. اين ماساژ ويژه بسيار تحريك كننده است و براي كساني كه اضافه وزن يا چاق دارند ، براي كاهش سلوليت و بهبود خستگي روحي و جسمي توصيه مي شود.
ماساژ چاقوي چيني
براساس يك سنت بودائي 2000 ساله ، اكنون ماساژ چاقوي چيني در چين ، تايوان و ژاپن - و برخي از شهرهاي غربي چيني ها - موجود است. ماساژ چاقو طبق نظريه نصف النهار طب سنتي چيني انجام مي شود ، با اين هدف كه چاقوها با پاك كردن احتقان ، انرژي را در كنار نصف النهار شخص تحريك مي كنند. در حين ماساژ چاقو ، مشتري در حالت مستعد قرار دارد يا با يك پارچه نازك كه پشت آن را مي پوشاند ، در حالت نشسته تكيه مي دهد. درمانگر لبه تيز تيغه چاقو را در مسيرهاي پرانرژي پشتي مي كشد
ماساژ چاقوي چيني با استفاده از حركات قطع ، به اندازه ساير اشكال ماساژ آرامش بخش نيست ، اما به دليل داشتن توانايي تسكين دردهاي كمر شناخته شده است. اگرچه چاقوها تيز هستند ، اما پوست در يك ماساژ چاقوي مناسب اجرا نمي شود. در چين و تايوان ، مواد گوشتي ابزار انتخابي هستند. در ژاپن ، درمانگران از شمشير سامورايي استفاده مي كنند.
ماساژ ونيك روسيه
بانياهاي روسي (حمام ها) مؤسساتي هستند كه طبق سنت از آن فراتر رفته و راهي براي رهايي از بيماري محسوب مي شوند. ماساژ باستاني ونيك روسي نيز به عنوان ماساژ پلاتزا (تكنيك ماساژ پلاتزا) شناخته مي شود ، از تكنيكي است كه به صورت داغ بانيا انجام مي شود و گفته مي شود ذهن را آرام مي كند ، پوست را بيدار مي كند و هر روز درد و درد را تسكين مي دهد:
بهبود گردش خون تقويت كننده متابوليسم باعث كاهش رشد پاتوژن ها بر روي پوست مي شود
ونيك معمولاً برگهاي برگ ، معطر ، معطر درخت غان يا درخت بلوط است كه در آب گرم يا گرم خيس شده اند. درمانگر از ونيك به چندين روش استفاده مي كند. آن را روي بدن مي ريزد ، آن را در برابر پوست فشرده مي كند ، آن را به يك طرف ديگر مسواك مي زند ، سيلي مي زند و پوست را شلاق مي زند. علاوه بر اثر جسمي حركات ونيك ، يك پلازا نيز به دليل اثرات آروماتراپي ونيك درماني است. روغنهاي اساسي عصاره توس به عنوان يك ماده منعكس كننده عمل مي كنند - فوق العاده براي احتقان تنفسي ، درد عضلات و مفاصل. روغنهاي اساسي يك گياه بلوط بلوط از پوست روغني برخوردار هستند ، آرامش بخش بوده و به عنوان يك ضد التهاب قوي عمل مي كنند.
بدن سازي فراتر از سبك هاي استاندارد آموزش داده شده در مدرسه ماساژ است - واقعيتي كه هنگام سفر به جهان مشهود است. در حالي كه روشهاي درماني دستي با استفاده از ميله هاي بامبو ، خردكننده گوشت ، شمشير سامورايي و شاخه هاي درخت ممكن است براي كساني كه در نيمكره غربي قرار دارند عجيب به نظر برسند ، اين تكنيك هاي ماساژ با احترام از زمان و سنت هاي درماني است.

منبع : http://varzmancom.parsiblog.com


برچسب: وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۵۰ توسط:sam موضوع:

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/


برچسب: پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۱:۳۱ توسط:sam موضوع:

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

ا

U??³???± ?©?§?±?? U? U?U??²?§ ?©?§?±?? ???±?©U?U?

به گزارش مهاجر مپ امروزه بسياري از ايرانيان ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي به كشورهاي ديگري از جمله تركيه مهاجرت كنند، دليل اين مسئله چيست؟ در چند پاسخ كوتاه به شما عزيزان توضيح مي دهيم. نخست اين كه هزينه زندگي در تركيه با ايران تفاوت چنداني ندارد، اگر شما زبان تركي را بياموزيد مي توانيد با يكي از مهم ترين كشور ها كه پل ارتباطي با اروپا است ارتباط برقرار كنيد.

اين روز ها تركيه تبديل شده است به يك پايگاه براي ايرانياني كه مي خواهند رويكردي ديگر از آزادي مدني را دريافت كنند. به هر حال اگر مي خواهيد در اين كشور زندگي خوبي داشته باشيد، قطعا بايد شهروندي خوب باشيد. نخست يك حساب بانكي باز خواهيد كرد. باز كردن حساب بانكي براي افراد مقيم اين كشور كه از خارج وارد مي شوند قوانين خاص خود را دارند.

 

افتتاح حساب بانكي در تركيه نياز به دريافت شماره مالياتي يا همان كد مالياتي خواهد داشت. اين كد با هر پاسپورتي قابل دريافت است و هيچ محدوديتي چه براي ايرانيان و چه تبعه هاي ديگر كشور هاي دنيا ندارد.

به هر حال شما مي توانيد در بانك زراعت  و يا چند بانك ديگر حساب باز كنيد كه فعاليت براي ايرانيان را بدون مشكل مي دانند.

افتتاح حساب در زراعت بانك

بانك زراعت تركيه احتمالا نامي است كه بسياري از ايراني ها در حين دريافت اقامت و يا حضور در كشور تركيه و تحقيق در مورد سرمايه گذاري در مورد آن بسيار مي شنوند، در واقع اين بانك يكي از مراجع معتبر و بزرگ ترين واحد هاي تجاري است كه در شهر هاي مختلف اين كشور شعبه هاي مختلف دارد. در واقع اگر مي خواهيد بدون دردسر يك حساب بانكي در تركيه داشته باشيد، ما به شما زراعت بانك را پيشنهاد مي كنيم.

شما ميتوانيد بدون اقامت تركيه نسبت به افتتاح حساب اقدام كنيد.

اين بانك فعاليت هاي تجاري را بر اساس الگوهاي غربي و سرمايه داري بنا كرده و جالب است بدانيد كه در سال ???? ميلادي به عنوان برترين بانك در تركيه شناخته شده است، اين بانك البته خدمات ويژه اي براي مشتريان ايراني خواهد داشت. در واقع اگر مي خواهيد در تركيه و در يك بانك ترك، افتتاح حساب كنيد، قوانين عجيب و محدودي پيش و روي شما نيست.

ايرانيان مقيم كشور تركيه و يا حتي كساني كه در اين كشور حضور ندارند نيز مي توانند با بهره گيري از خدمات تركيه هلپر از وام هاي پرسود زراعت بانك استفاده نمايند.

شما حتي مي توانيد با كارت هاي اعتباري زراعت بانك تركيه، و افتتاح حساب در آن از پرداخت هاي آنلاين استفاده نمائيد، حتي امكان استفاده از سيستم تلفن بانك و اينترنت بانك نيز در هر كجا از جهان وجود دارد.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت در كشور تركيه احتمالا يكي از دغدغه هاي كساني است كه مهاجرت به تركيه دارند و به هر دليلي فعلا نمي توانند از ايران خارج شوند و يا اين كه مي خواهند صرفا از خدمات اين بانك استفاده كنند، پيش از هر كاري شما نياز به دريافت شماره مالياتي خواهيد داشت.

 

قوانين خاص خود را دارد و يك سري مدارك براي تاييد اعتبار و هويت شما نيز دريافت مي گردد، تيم تركيه هلپر سال هاست كه در زمينه انجام فعاليت ها و خدمات اقامتي براي ايرانيان مقيم تركيه فعاليت هاي گسترده اي انجام مي دهد.

يكي از عمده فعاليت هاي اين تيم بهره گيري از خدمات بانك زراعت براي كساني است كه قصد خروج از كشور را ندارند و يا اين كه وارد تركيه شده اند اما سردرگم، چيزي در مورد نحوه افتتاح حساب و دريافت كد مالياتي نمي دانند.

به هر حال شما با مراجعه به پرتال رسمي اين برند، مي توانيد تمامي خدمات آن ها را بررسي فرمائيد.

افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت

دپوزيت چيست؟ آيا در مورد آن اطلاعات داريد؟ اگر قصد مهاجرت به كشور تركيه را خواهيد داشت احتمالا با تيتر هايي نظير افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت روبرو مي شويد. مسئله اين است كه در اين كشور براي افتتاح حساب شما بايد مبلغي معادل ?? تا رنج ?? هزار لير و گاهي حتي بيشتر را در حساب داشته باشيد، اين مبلغ به مدت ?? روز نزد بانك مي ماند و بانك براي آن مبلغ ?? درصد سود پرداخت مي كند.

براي بسياري اين يك مشكل بزرگ است و ترجيح مي دهند كه چنين رقمي را وارد حساب بانكي نكنند، تركيه هلپر به يكي از خدمات ديگر خود در اين زمينه اشاره مي كند، شما مي تواند بدون نياز به اين سپرده عمليات افتتاح حساب را انجام دهيد و از خدمات بانكي زراعت تركيه استفاده فرمائيد.

شما با ثبت شركت در تركيه نيز مي توانيد حساب باز كنيد.

براي شما توسط اين بانك ها مستر كارت يا ويزا كارت نيز صادر خواهد شد كه اعتباري جهاني خواهد داشت و در تمامي كشور هاي اروپايي، امريكايي و اسيايي قابل استفاده است. در حال حاضر با توجه به قوانين مي توانيد در كم ترين زمان ممكن به عنوان يك شهروند خارجي حساب بانكي باز كرده و از خدمات آن بهره مند شويد.

 

دريافت سود بانكي در تركيه

يكي از مزاياي استفاده از حساب هاي بانكي كشور هاي تركيه اي سود بسيار مناسب و همينطور عدم دريافت كارمزد در بسياري از تراكنش ها است،

يعني شما در خريد هاي اينترنتي و پرداخت هاي حضوري توسط بانك هاي معتبر هيچ گونه مبلغ اضافه و مالياتي پرداخت نمي كنيد. در نتيجه سياست كاري اين بانك ها حضور شما به عنوان مشتري و سرمايه گذار خارجي است.

 

شما همينطور مي توانيد براي كسب اطلاع در مورد هر كدام از موضوعاتي كه در بالا توضيح داده شد از روش هاي تماس و پشتيباني استفاده كنيد، آن ها در كم ترين زمان ممكن شما را راهنمايي خواهند كرد و اگر مي خواهيد بدون دردسر در تركيه افتتاح حساب بانكي انجام دهيد، حالا اين فرصت فرا رسيده است.

براي تاييد حساب و احراز هويت معمولا از شما حضور در تركيه و يا آدرس هاي حقيقي براي شخص حقيقي درخواست مي شود. اين مشكل توسط فعاليت هاي مستمر اين تيم در راستاي آسان سازي بازگشايي حساب هاي بانكي و فعاليت هاي اقتصادي براي ايرانيان رفع گرديده است.

براي آگاهي از آخرين نرخ سود بانكي در تركيه اين مطب را بخوانيد

به ياد داشته باشيد كه شما براي خريد ساده و حتي يك سيم كارت نيز به كد مالياتي نياز خواهيد داشت.

فعاليت اقتصادي قانوني براي ايرانيان مقيم تركيه

اصلي ترين نكته در مورد فعاليت شما در كشور تركيه اين است كه هيچ گونه شك و شبهه قانوني وجود نداشته باشد، تمامي اين مشكلات توسط تركيه هلپر حل شده است و شما به هيچ عنوان درگير مسائل مالي و همينطور تبصره هايي نمي شويد كه ممكن است گريبان خارجي ها در اين كشور را بگيرد.

اگر مي خواهيد در مورد شعبه هاي مجاز در بانك هاي زراعت تركيه كسب اطلاع كنيد، نياز به دريافت رمز هاي يك بار مصرف داريد و همينطور سود هاي بانكي تركيه شما را ترغيب كرده است، پس فرصت را از دست ندهيد.

شما مي توانيد از حساب هاي بانكي خود در تركيه براي انتقال هاي مستر كارت و ويزا كارت استفاده كنيد، اگر نياز به باز كردن حساب بدون واريز و دپوزيت اوليه داريد، قطعا مي توان از ترفند هايي استفاده كرد كه براي افراد بي اقامت مشكل بزرگي است، شما مي توانيد حتي براي اين گونه حساب ها بدون هيچ گونه مشكل مالياتي و حقوقي سود قابل توجهي نيز دريافت كنيد.

دغدغه بلوكه شدن حساب ها در تركيه حالا ديگر رفع شده و شما مي توانيد براي خود و يا اعضاي خانواده تان حساب هاي ارزي بر پايه واحد هاي مختلف باز كنيد.

منبع: https://mohajermap.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/


برچسب: افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۲۴ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۸:۱۸ توسط:sam موضوع: