بوسه ي آب دار بوسه ي آب دار .

بوسه ي آب دار

مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۴۶ توسط:sam موضوع:

گرافيك و تبليغات / استانداردهاي طراحي طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي

گرافيك و تبليغات / استانداردهاي طراحي طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي

طراحي گرافيك و تبليغات

در زمان حاضر بيش از هر وقت ديگر بسياري از فضاي تبليغاتي اطراف ما را تصاوير و طرح هاي گرافيكي فراگرفته اند ، هرچند كه تعريف و ساختار پايه طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي با سرعتي پايين در تغييرات همراه بوده اما طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي تحت تاثير زمان همواره همراه با تغييرات اساسي در نوع و شكل طراحي بوده اند ، طراحان عرصه طراحي گرافيك و تبليغات نيز هنر خود را با توجه به فضاي تبليغ پذير و نياز كسب و كارهاي مدرن مرتب به روز نگه داشته و از اين رو طراحان خلاقيت و ايده پردازي را به عنوان يك اصل و پيش نياز طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي مورد طراحي خود هر روز بيش از قبل در كارهاي خود به كار مي برند. طراحي تبليغات بسته به موضوع و با توجه به مفهوم در هر دسته بندي شكلي متفاوت به خود را مي طلبد ، شايد يك مثال بسيار واضح تبليغات نشريه هاي غير رنگي و يا تبليغات رنگي كه قرار است به چاپ رسد باشد ، در طرح هاي تبليغاتي كه قرار است به چاپ در آيد يكي از پيش فرض هاي بسيار مهم رعايت رزوليشن ( روزليشن مناسب 300PPI ) و همچنين قرار دادن حالت رنگ نرم افزار و يا سخت افزارهاي درگير در خروجي ، بر روي CMYK  مي باشد. در حالي كه براي طرح هاي تحت وب رزوليشن (72PPI) رزوليشني استاندارد و حالت رنگ RGB پر استفاده ترين و به نوعي استاندارد اين نوع تبليغ مي باشد..

طراحي گرافيك

 

طراحي گرافيك و تبليغات در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين به عنوان يكي از شركت هاي تبليغاتي و طراح گرافيك با سابقه و با بيش از ده سال سابقه فعاليت در زمينه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات با افتخار در مسير همراهي و كسب رضايت شما، بهترين تلاشش را براي طرح شما به خرج مي دهد ، باشد كه افتخار افزايش بازدهي كسب و كار شما با طرح هاي گرافيكي ما رفم بخورد. يكي از ويژگي هاي سامانه طراحي ديزاين ، طراحي ارزان ( طراحي گرافيك ارزان ، طراحي بنر ارزان و طراحي تبليغات ارزان ) مي باشد ، سامانه طراحي ديزاين علاوه بر قيمت رقابتي ، گزينه اي به نام گارانتي كيفيت و رضايتمندي را براي اولين باز در بين وب سايت هاي خدمات طراحي استفاده و همه روزه به صورت آنلاين و سريع دريافت و تحويل و تمامي سفارشات طراحي گرافيك ، طراحي بنر ، طراحي لوگو و طراحي تبليغات را به انجام مي رساند.


برچسب: گرافيك و تبليغات / استانداردهاي طراحي طرح هاي گرافيكي و تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۵:۳۱ توسط:sam موضوع:

مانتو بافت دخترانه Shine

ميهن استور - خريد پستي مانتو بافت دخترانه Shine

 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

مانتو بافت دخترانه Shine

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

مانتو بافت دخترانه Shine


برچسب: مانتو,بافت,دخترانه,Shine،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۴۱ توسط:sam موضوع:

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟


برچسب: چرا,وجود,وبلاگ,براي,سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۵:۱۰ توسط:sam موضوع:

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

آشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.


برچسب: نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۲۲ توسط:sam موضوع:

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۲۵ توسط:sam موضوع:

نياز انسان به دين

انسان قادر است چنان آگاهيهاي خود را وسعت دهد كه همه عالم هستي را شامل گردد اين يكي از ويژگيهاي انسان است كه درمسير او بسوي كمال موثراست اما قدرت علم آموزي تنها عامل درخود سازي نيست اين توانائي باعث مي شود كه انسان قادر گردد خود را بشناسد و جهان هستي را تفسير كند هر چه انسان بيشتر از اين قدرت خود استفاده نمايد و بيشتر تلاش كند آگاهيهاي بيشتري را بدست آورده و افق وسيعتري را براي عمل در اختيار خواهد داشت . اما خود سازي به تلاش نيازمند است وهر گونه تلاشي محتاج انگيزه است به تعبير ديگر انسان دست به عمل و كاري نميزند مگر اينكه انگيزه اي براي انجام آن كار داشته باشد . هر عمل ديگري را كه انسان انجام مي دهد وقتي رسيدگي كنيم مي بينيم منشاء آن يك نياز وخواسته دروني است همين علم آموزي ودست يافتن به حقايق جهان هستي ودرك واقعيتها از يك نياز دروني سرچشمه مي گيرد . پس هنگاميكه از خواسته ها صحبت مي كنيم بايد بدانيم كه آن كاملا با آگاهي وعلم تفاوت دارد واصولا خواسته ها و آگاهيها از دو مقوله متفاوت هستند آگاهيها محدوده ديد انسان را وسعت مي بخشند وخواسته ها انسان را وادار مي كند تا در آن محدوده ديد خود عمل كند ونيازهاي خود را را بر آورده سازد . مثال : ماده منفي بوسيله يك شيمست كشف مي شود وبه همه مي گويد كه اين ماده براي انسان مضراست و اگر كسي آنرا استعمال كند باعث مرگ او مي شود دو انسان را فرض مي كنيم يكي طالب زندگي و حيات خود است وديگري از زنده بودن خود بيزار است وراه گريزي از اين دنيا را جستجو مي كند بالطبع اگر اين ماده سمي به دست هر يك از اينها بيافتد دو عمل كاملا متفاوت انجام مي دهند آنكه طالب حيات خود است وزندگي را دوست مي دارد آن ماده سمي رااز بين مي برد و ديگري كه راهي براي مرگ خود جستجو مي كند آن ماده سمي را مي خورد و خود را از بين مي برد . واگر شخصي را فرض كنيد كه با انساني دشمن است و مي خواهد او را بكشد آن ماده سمي را در غذاي او مي ريزد واو را مي كشد . علم اين هر سه نفر نسبت به ماه سمي يكسان بود اما سه عامل كاملا متفاوت در برخورد با آن ماده انجام مي دهند پس روشن شد كه خواسته ها ونيازهاي انسان منشاء اعمال او مي باشند و همين خواست ها هستند كه در انجام كارها به انسان جهت مي دهند كه چه كار بكن و يا از چه ازكاري منصرف شو . از اينرو لازم است اين عامل موثر در عملكرد انسان ونقش آن در خود سازي او بمطالعه گذاشته شود و وسعت خواسته هاي انسان مورد بررسي قرار گيرد طبق سنت گذشته براي بررسي و وسعت خواسته هاي انسان آنرا با وسعت خواسته هاي حيوان مقايسه مي كنيم . جدول مقايسه سطح خواسته هاي انسان و حيوان خواسته هاي حيوان خواسته هاي انسان 1- مادي 1- مادي و معنوي 2- شخص و فردي 2- فردي واجتماعي 3- منطقه اي 3- خارج از محدوده مكان 4- حالي 4- خارج از محدوده زمان براي توضيح بيشتر سطر اول جدول بايد گفت كه خواسته هاي حيوان تنها ازغرايز او سرچشمه مي گيرد و غرايز حيوان كه به منظور رشد وتوليد مثل مي باشد تنها منشاء عمل در حيوان است . از اينرو هيچگاه خواسته هاي حيوان از سطح ماديات فراتر نمي رود حال آنكه خواسته هاي انسان از سطح ماديات فراتر رفته و يكسري خواسته هاي معنوي را نيز شامل مي گردد . خواسته هاي معنوي تنها مخصو ص انسان است وهيچ موجود ديگري د رداشتن اين سلسله از خواسته ها با وي شريك نيست يكي از خواسته هاي معنوي انسان حقيقت جويي است انسان خواستار اين است كه حقايق و واقعيتهاي جهان هستي و محيط پيرامون خود را بشناسد بعبارت ديگر انسان طالب دانايي است و از جهل گريزان است اين خواسته و تمايل از نوع تمايلات مادي نيست و تنها ا ختصاصي به انسان دارد يا قدرت طلبي و زياده خواهي ابداع و ابتكار عشق و پرستش كشف حقايق هنر و زيبايي همه از خواسته هاي معنوي انسان است . البته بايد توجه داشت كه هميشه در هنگام عمل دو يا چند خواسته مادي و معنوي باهم تلفيق شده وبر آيند اين خواسته ها منشا عمل مي گردد . بهمين دليل است كه سطح خواسته هاي مادي در انسان نامحدود مي شود . مثلا درحيوان غريزه جنسي و جود دارد در انسان هم وجود دارد اما حيوان بر طبق غريزه آنچنانكه براي وي مقدر شده در سال يك يا دوبار به جفتگيري مي پردازد و بعد از آن ديگر نه تمايل دارد ونه قادر است كه به اين امر اقدام كند درحاليكه در انسان اين غريزه و خواسته محدود نيست و چنانچه برخواسته هاي ديگر غلبه كند اصلا سيري نمي شناسد . وهمينطور نياز است به غذا ازخواسته هاي مشترك انسان وحيوان است اما در حيوان محدود است و بمحض سير شدن دست از غذا خوردن بر مي دارد وبقيه غذا را بهمان حال رها مي كند و ميرود ولي انسان معده اش كه پر شد بقيه را د رانبارها و مخزنها يخچالها ذخيره مي كند مال اندوزي و ذخيره مواد وغيره نامحدود بودن خواسته هاي مادي انسان را تائيد مي كند . وياهر غذائي را نخوردن و بر سر سفره رنگين و تزئين شده غذا خوردن تلفيق دوخواسته مادي و معنوي در انسان است كه اولي همان غريزه گرسنگي و نياز انسان به غذا است ودومي طالب زيبايي و هنر بودن است كه زيبائي خواستن مادي نيست . اما سطر دوم جدول گويايي اين مطلب است كه خواسته هاي حيوان تنها به خود او و حداكثر به جفت و فرزند اختصاص دارد ولي انسان يك موجود اجتماعي است يعني در اجتماع زندگي مي كند و همين اجتماعي بودن يك سلسله خواسته هايي را براي انسان بوجود آورده است از قبيل كمك به همنوع رعايت مقررا اجتماعي و حقوقي عدالت خواهي همه ازنوع خواسته هاي اجتماعي است . گاهي خواسته هاي اجتماعي چنان بر خواسته هاي فردي انسان غلبه پيدا مي كند كه انساني را كه ذاتا خواهان بقاء خود مي باشد وادار به فدا كردن خود براي تحقق آرمانهاي اجتماعيش مي كند اين امر كه ايثار ناميده مي شود ا زويژگيهاي انسان است وهيچ موجدي در اين ويژگي با وي شريك نمي باشد . البته هنگاميكه صحبت از خواسته هاي اجتماعي انسان مي شود و گفته مي شود انسان موجوديست اجتماعي بلافاصله ذهن متوجه اين موضوع مي گردد كه بعضي حيوانات چون زنبورعسل يا مورچه نيز بطور اجتماعي زندگي مي كند اين مطلب درست است اما اجتماعي زندگي كردن حيوانات غريزي است وغير آگاهانه در حاليكه اجتماعي زندگي كردن انسان به حكم غريزه نيست و آگاهانه مي باشد . اما اينكه خواسته هاي حيوان منطقه ايست بدين منظو راست كه خواسته هاي حيوان هيچگاه از محدوده محيط زيست وي خارج نمي شود واصولا از وجود مكانهاي ديگر اطلاع ندارد كه چيزي را بغير از آنچه دردسترس مي باشد بطلبد البته بعضي از پرندگان در فصلهاي مختلف كوچ مي كنند وبعضي اين امر را دليل انكار منطقه اي بودن خواسته هاي حيوان مي دانند اين كوچ كردن پرندگان نيز غريزي است نه آگاهانه شگفتيهائي در دنياي حيوانات وجود دارد كه از غرايز آنها سرچشمه مي گيرد و بدون آنكه حيوان بداند عملي را انجام مي دهد كه به بقاء او كمك ميكند وهمه اينها دليل وجود آفريدگاري ذي شعور مي باشد . اماانسان بدليل آنكه مي تواند به وسعت همه هستي آگاهيش را گسترش دهد قادر است از وجود مناطق و مكانهاي بسيار دور از محدوده زيستش و آنچه در دسترس نيست آگاه شود و گاهي طالب چيزي مي شود كه فرسنگها از او و محيط زيستش دوراست . تعداد صفحه:78 در قالب ورد و قابل ويرايش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

نياز انسان به دين


برچسب: نياز,انسان,به,دين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۶:۰۳ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

از ابتدا تا امروز

گيلياد | مريلين رابينسون | مترجم: مرجان محمدي | نشر آموت

مريلين رابينسون، بيست و چهار سال بعد از اولين رمانش، خانه‌داري، با حكايتي درباره‌ي سه نسل از زمان جنگ‌هاي داخلي آمريكا تا قرن بيستم بازگشته است: داستاني درباره‌ي پدران و پسران و تنازعات روحي و رواني كه هنوز هم در قلب آمريكا در حال زبانه كشيدن است. نثر زيبا، موجز و عرفاني مريلين رابينسون [كه پيرو سبك اميلي ديكنسون و والت ويتمن است] به هر مخاطبي اين اجازه را مي‌دهد كه از داستان لذت ببرد. رمان گيلياد، با روايت درخشان و فراموش‌نشدني جان ايمز، اوضاع و احوال انساني زيبا و در عين حال غيرقابل‌تحمل زندگي روزمره را هويدا مي‌سازد. رمان گيلياد كتابي بسيار مورد انتظار، دومين رمان يكي از بهترين نويسندگان عصر حاضر و همزمان، مرثيه و مدحيه‌اي است بر حضور دائمي خدا در زندگي بشر؛ چيزي كه كشيش ايمز با تمام وجود به آن باور دارد. باوري كه از تزلزل و ترديد مصون نيست.
 

مارچ | جرالدين بروكس | مترجم: يوسف سليمان سالم | نشر تيسا

كتاب مارچ اثري داستاني و تامل‌برانگيز از جرالدين بروكس است كه چالش‌هاي اخلاقي دوره جنگ داخلي آمريكا را نمايش مي‌دهد. اين رمان جايزه ادبي پوليتزر سال ???? در بخش آثار داستاني را دريافت كرده است. اين رمان كه منبع اصلي الهام خود را از يكي از مشهورترين خانواده‌هاي آمريكايي قرن نوزدهم به‌ نام خانواده‌ي الكات ساكن كنكورد ايالت ماساچوست گرفته است. براي ايجاد چهارچوب كلي اين اثر از كتاب برجسته‌ي زنان كوچك اثر لوئيزا مي‌الكات بهره گرفته‌ شده است.

جاده | كورمك مك كارتي | مترجم: صنوبر رضاخاني  | نشر قطره

اگر از پنجره اتاقتان به بيرون نگاهي بيندازيد صلح تقريبا نسبي را مشاهده مي‌كنيد، اما اين آرامش در اين دنياي پر از خشم دائمي نيست. هيچ‌كس نمي‌داند در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. اگر جنگ يا انفجاري رخ بدهد تنها ويرانه‌اي از كشورها به جا مي‌ماند. بازماندگان چنين اتفاق‌هايي بايد در شرايط جديدي تلاش كنند تا نسل انسان‌ را ادامه دهند. كورمك مك‌كارتي در داستان جاده، چنين سرزميني را تخيل مي‌كند. كورمك خودش و پسرش را در كشوري كه در شرايط بحراني پس از جنگ و انفجار هستند، تصور مي‌كند. آن‌ها جزو معدود بازماندگاني هستند كه براي زنده ماندن تلاش مي‌كنند…

خريد آنلاين كتاب از فروشگاه كتاب كاواك

برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۵:۰۲ توسط:sam موضوع:

كارت ويزيت لايه باز ظروف يكبار مصرف يك رو

psd كارت ويزيت يكبار مصرف ظروف يكبار مصرف كارت ويزيت لايه باز ظروف يكبار مصرفويزيت كارت عرضه انواع ظروف كارت ويزيت فروش نايلكسكارت ويزيت وسايل جشن تولد



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كارت ويزيت لايه باز ظروف يكبار مصرف يك رو


برچسب: كارت,ويزيت,لايه,باز,ظروف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۱۸ توسط:sam موضوع: